רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

מדוע לא קיבלו את בנותיו של ברבר ואיך הוא משתולל?

מאת עמנואלי

ע' הלוא הוא מר עמיאל ברבר, אדם הידוע באישיותו הגבולית ובחוסר יכולתו לשלוט בפיו, בידיו, ובכל אחד מיצריו האחרים, קיבל סירוב על קבלת בתו לבית הספר החסידי לכיתה א'.

באותה הזדמנות סולקו בנותיו האחרות מבית הספר החסידי והוא העבירם אחר כבוד לבית הספר באלעד לשם הוא נוסע מדי יום. גם בבית הספר הכללי ובבית הספר אוהל רחל בנותיו לא התקבלו, ואפילו בבית ספר חב"ד המקבל כל צרועה וכל זבה, כולל את זאת שאמה יהודיה ואביה ערבי - מר ברבר נדחה בלי שהיות ופהיות.

בנו האומלל עדיין נמצא במסגרת בית הספר יסודי התורה, ומנתונים שהגיעו לידנו עולה שבימים הקרובים הוא יסולק.

מר ברבר ידוע כברברי לכל דבר וענין בכל אורחות חייו, הן ביחסו לאשתו, הן ביחסו לילדיו והן ביחסו לכל אדם מהישוב. הכל מתנהל בצעקות ובשפה זולה וגסה. בכל ענין מר ברבר מוצא את הדרך לקשר את הנושא לגסויות מתחום איברי סילוק הפסולת והרביה, ובאופן כללי הוא איש לא נסבל.

יש בעמנואל התמרמרות עצומה כנגד גברת קרמלווסקי שקבלה את הבת שלו לכתה א'. האיש ומשפחתו צריכים להידחות על הסף מטעם חוסר התאמה. כבר מזמן המליצו למר ברבר לשלוח את ילדיו ללמוד בבתי הספר באחד הכפרים מסביב לעמנואל, זאת בפרט לאור חברותו ארוכת השנים עם כמה מסוחרי אלפונדק ובראשם אבו רמי זכור לטוב.

מר ברבר מתחזק פרופיל אישי בפייסבוק מלבד העמוד של העמותה, הנה הוא https://www.facebook.com/ami.barber.98, כך שכדאי שלא יבלבל את המוח על העמותה שלו.

בכלל העמותה שלו בקושי פעילה ולא עושה כלום מלבד דיבורים וצעקות, יש לו מחזור כספי של 21,000 ש"ח בשנה (הון תועפות!!!) והוא מעולם לא קבל אישור תקין, צריך לבדוק למה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.