רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בספטמבר 2017

ווארטים


 אין הכינור קובע את המנגינה קובע אותה הפורט על המיתרים, אין שנה דומה לקודמתה קובע אותה היושב במרומים.

נהוג אצל חסידים לאכול קולורבי בליל החג.
שנזכה לשמוע את קולו של הרבי...

ערבי הלך במדבר כשהוא עומד להתפגר מרוב צמא. לפתע נתקל ביהודי היושב על מחצלת ומוכר עניבות באמצע שומקום. ביקש הערבי: "בחייאת, אני עומד למות מצמא, תן לי בבקשה קצת מים..."
"אין לי מים", השיב היהודי, "אבל בוא תקנה עניבה, יש לי אחת בדיוק בשבילך"...
"אני לא צריך את העניבות שלך יא דפוק", זעם הערבי, "אני צמא!!!"
"טוב, אל תקנה עניבה", אמר היהודי, "אבל כדי להוכיח לך שאני בחור טוב, אגלה לך שבמרחק 12 ק"מ מכאן, מאחורי הגבעה הזו, יש מסעדה נהדרת. לך לשם, יש שם אוכל ושתיה כמה שרק תרצה".
הערבי ...הודה ליהודי ויצא באיטיות לדרכו, עד שנעלם באופק מאחורי הגבעה.
שש שעות מאוחר יותר, חזר הערבי בזחילה אל היהודי...
"מה קרה?", התפלא היהודי, "הרי אמרתי לך שהמסעדה מאחורי הגבעה, לא מצאת אותה?"
"בוודאי שמצאתי", קילל הערבי, "אבל אחיך המניאק לא הרשה לי להיכנס בלי עניבה!!!!!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.