רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוגוסט 2017

מיהו אריאל אולמרט?

שלום לך אריאל אולמרט, איני מכירך ,מעולם לא נפגשנו ועד כמה שזה תלוי בי גם לא ניפגש לעולם אלא אם כן תתעקש לגרור אותי באמצעות תביעת דיבה לבית המשפט.

אינני גורם ימין ולא פעיל פוליטי , הייתי סוכן משטרתי סמוי בשמאל הרדיקלי בשנים 02-08 .

מעט לאחר מינויו של אביך לתפקיד רוה'מ בינואר 2006 הסבתי באחד הערבים לשיחת רעים בביתם של חבריי הקרובים (אז) יזהר באר ועירית גל ברחוב טשרניחובסקי 57 בירושלים.

יזהר באר כידוע לך מן הסתם היה בעברו כתב מדיני בעיתון 'הארץ' וייסד את ארגון 'בצלם'.

עירית גל הינה במאית סרטים דוקומנטריים מפורסמת ואושיית שמאל מוכרת.

דניאל , בנה של עירית למד איתך באותה כיתה בבית הספר הניסויי הפתוח בירושלים .נכון ?

שיחת הערב ההיא נסובה על משפחתך המוכרת אישית למארחים , את שמך ועל קיומך שמעתי אז לראשונה , אתה יודע ...בעידן ההוא לא הופעת בגוגל .

ואז עירית אמרה לי כך :
'אריאל בזוגיות מהתיכון עם גבר פלסטיני מבית צפאפה, בתחילת היחסים ביניהם נהג אהוד אולמרט שהיה אז ראש העיר לשלוח מידי פעם ג'יפ מג'ב לאיים על הבחור שינתק מגע מבנו'.

היא המשיכה.

'אהוד היה הרוס מזה, אשתו פחות, במסיבת הסיום של התיכון שאלתי את עליזה האם אריאל מתגייס והיא ענתה שכן אבל לאחר שייסע לשנת לימודים בפאריז'.

היא הוסיפה.

'ידעתי שעליזה שקרנית , בני סיפר לי שאריאל נוסע לפאריז להתגורר עם בן זוגו הרחק מהעין הציבורית '.

סוף ציטוט.

למחרת היום הגעתי למחלק המודיעין במשטרת מרחב ירקון בתל אביב שם לקצין י' שעימו עבדתי מסרתי את הפרטים שלעיל שהועלו על הכתב כדו'ח מודיעיני מסווג חתום בסטמפה משטרתית.

הייתי מוכרח לדווח ,נכון?

יומיים לאחמ'כ לבקשתו של הקצין י' ובהתאם להוראת שירות הבטחון הכללי נתבקשתי לנסות ולאתר כל פרט אפשרי נוסף הקשור לחייך האישיים ולמעגל חבריך .

התעסקתי איתך משך כחצי שנה ואתה לא ידעת.

'הפרשה הזו היא איום פוטנציאלי גדול לבטחון המדינה', נהג לדרבן אותי הקצין י' מידי פעם והנסיעות לטשרניחובסקי 57 נהיו תכופות יותר .

מטריד מאוד שגורמי הביטחון חושבים ככה, נכון?

המשטרה שילמה את הוצאות הדלק בגלובלי אבל הם לא היו יקרות במיוחד כי באותה תקופה ספציפית התגוררתי בשכונת קטמון בירושלים, אבל לפגוש את יזהר ועירית זה תמיד היה נחמד ככה שלא סבלתי במיוחד .מצטער אם אני חופר.

אני יצחק מגרפתה עומד מאחרי הדלפת המידע עליך ולא 'גורמי ימין' שלא מעורבבים עם אנשים מהחוגים אליהם אתה משתייך.

שלשום פרסמת פוסט בו טענת שאתה אוהב נשים ונמצא בזוגיות עם בחורה שהיא אם בתך .

לבריאות שיהיה לך עם האשה והתינוקת , אבל זה לא קשור באיזושהיא צורה לעובדות המופיעות לעיל, נכון?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.