רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוגוסט 2017

בני אלבז משיב לצביקה יעקובזון

מר צביקה יעקובזון. 
אני יודע שמשלמים לך כסף למחוק את היסטוריה . 
גם עם תמלא 10.000כתבות לא תוכל למחוק את היסטוריה לעולם. 
אני הוא זה שהיה ראש החנית של שאגת אריה.

אני הוא שעמד כל ערב וערב על בימת שאגת אריה ולא אתה.

אני הוא זה שהמציא את כל הסלוגנים של תנועת ש׳ס במשך כל השנים. ולא אתה ולא דרעי.

אני הוא זה ששרתי שנים רבות לחבר שלך הוא זכאי שמשלם לך כרגע משוכרת ולא אתה...

אני הוא זה שפתחתי רדיו בשם שאגת אריה מכיסי הפרטי ולא אתה...

אני הוא זה שהופעתי עם כבוד הרבנית יפה דרעי ויהודה דרעי בכל הארץ לתרומות עבור דרעי ולא אתה. 

אני הוא שבזבזתי אלפי שעות באולפנים עבור כל השירים ששרתי עבור דרעי ולא אתה. 

אני נחקרתי לא פעם ברשויות החוק ובמרתפים  בעבור דרעי ולא אתה.

אני נלחמתי שנים באלי ישי בעבור דרעי ולא אתה

פגעתי באלי סתם בגלל אהבתי לדרעי
לא היה מגיע לו
ועל זה בקשתי סליחה והוא סלח לי...
אלי כן שילם לי את המגיע לי בצורה מכובדת וזה נכון.
לצערי הייתי רע כלפיו תמיד בגלל אהבתי לדרעי.

לא הייתה תוכנית טלוויזיה או במה אחת בארץ שלא הפכתי אותה בעבור דרעי .
עוד לפני דרעי הייתי הכי מפורסם בארץ בשיר אני חוזר הביתה באחד השירים הגדולים ביותר של מדינת ישראל.
החברה הצעירים כאן ברור שעוד לא נולדו ולא מכירים את היסטוריה...
ואתה צביקה יעקובזון מנסה להפוך אותי לאיזה כושון שהגיע רק היום לתנועת ש׳ס חח
על זה נאמר.
גנבת דעת לשמו
אתה עושה את אחד הדברים האסורים ביותר בהלכה . 

אני יכול לכתוב לך מר צביקה עמודים על גבי עמודים בנושא של ש׳ס ודרעי וזה לא יגמר מי כאן ועד לעוד שנתיים .

אני רוצה להזכיר לך דבר נוסף חשוב! אני ש׳ס יותר מדרעי והשאר ש׳ס עד יומי האחרון. כאשר דרעי היה בחופשה של 14 שנה אני המשכתי לעבוד את תנועת ש׳ס במשך כל השנים על פי פסיקת מרן הקדוש הרב עובדיה יוסף זה אומר שיש לי יותר קילומטרים מדרעי בתנועת ש׳ס 

כאשר כולם קיבלו שכר אני עבדתי עבור מרן בהתנדבות מלאה בלי שכר הכל לכבודו של מרן ותנועת ש׳ס שלנו שהייתה יקרה תמיד ללבי.  חכיתי יום יום שעה שעה שדרעי יחזור. ומה קיבלתי? 
אוייב!!
כן אוייב 
ענק שסיים איתי חשבון בגלל שעבדתי עבור ש׳ס ועבור מרן ואלי ישי במשך כל השנים.
לא ידעתי שהוא ישמור לי את זה .
הוא צעק עלי לא פעם והצעקה שלו האחרונה שלו אלי הייתה בפעם הראשונה כאשר אריה כבר לא היה בתמונה ואני בשידור ישיר זעקתי טומי לפיד אכלת אותה ש׳ס מנצחת ש׳ס מנצחת !
אגב יש שיר כזה תבדוק מר צביקה ...
יוסף חיים כלף היה האיש שהיה מכוון אותי תמיד
מה דרעי רוצה שהעשה ואיך זה יהיה...
הייתי רובוט עבור דרעי שנים.
ידעתי שדרעי נקמן.
אבל לא האמנתי עד כמה דרעי מוכשר לעשות לי כזה דבר בצורה כזו מקצועית.
בלי שהרגיש דבר...
שפו...
לצערי דרעי שמע בפעם הראשונה שאמא שלי תוניסאית והוא לא האמין שאני חצי תוניסאי הלם קרב היה בפניו של דרעי.
וזו כניראה הסיבה לחלק מהנקמה שלו בי.יש מצב?!
כי הוא ממש ממש לא סובל את העדה הזו!
ויש לי על מה לסמוך ...
לא הספר כרגע את הפגישות בנושא העדה הטוניסאית. 
יגיע אם צריך...
לסיום אדון צביקה
אני לא אחד שמומחה לכתוב כמוך בצורה מקצועית
וכאן ברור שתנצח אותי ...
לא תוכל לעולם לנצח את האמת צביקה.
כי זה ממש יקלקל לך בהמשך
אתה תיצא פיתה לעיני כולם בסוף לצערי.
תעשה מה שאתה מבין 
ואני באמת יבין אותך כי אתה מקבל משכורת עבור העבודה שלך ואתה לא אשם זו עבודתך .

בהצלחה צביקה יעקובזון
כתב לך ידידתך
בני אלבז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.