רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

התמלילים בלהב

התמלילים הודלפו!
8 בבוקר, להב 433:

נחקר: יש לי שלושה דוחות חניה שאני רוצה לבטל. אני מוכן להיות עד מדינה.

חוקר: מה אתה יודע?

נחקר: אני יודע על נתניהו הכל!!!

חוקר: סבבה, אני מבטל לך את הדוחות, דבר!

נחקר: ובכן, נתניהו הוא מראשי הממשלה הכי טובים שהיו לנו, הרפורמות שהעביר מוציאות אותנו מעידן מפא"י, הפכנו ממדינת עולם שלישית למדינת עולם ראשון מתקדמת. האבטלה בשפל היסטורי, האינפלציה אפסית, מדדי איכות חיים, בריאות, רווחה, ייצור, יצוא, יבוא ורמת חיים בשיא.
למרות שעדיין ישנם פיגועים אנחנו נמצאים בתקופה הבטחונית השקטה מקום המדינה. יחסי החוץ שלנו זוכים לפריחה חסרת תקדים, וחוץ מכמה קמפוסים שמלאים בצעקנים פריוולגיים אנחנו מחוזרים דיפלומטית ועסקית ברחבי העולם.

חוקר: לא, אני צריך שתגיד דברים רעים על נתניהו!

נחקר: אהההה, סבבה, הוא מינה את כחלון לשר אוצר, הוא לא מקדם רפורמות חיוניות כבר כמה שנים טובות, יש המון לאן להתקדם, הוא לא נלחם בקבוצות לחץ כלכליות דוגמת ההסתדרות.

חוקר: לא!!! יש לך משהו פלילי למסור על נתניהו?

נחקר: אין לי, אני רק רוצה שתבטל לי דוחות.

חוקר: צא לי מהמשרד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.