רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

ההבדל המהותי בין הרב קוק לליובאוויטשר - המזרחיסטים לא בגדו ברב קוק הצפתיסטים של וילשאנסקי הבוגד רמסו השפילו ודקרו את הליובאוויטשער ודמו נשפך כמים בכל חוצות ארץ ישראל! - חלק שני. מה אמר הליובאויטשר ביחידות על שאלת הבית ישראל מגור

בחלק הראשון סיפרנו מה שאמר ר' שלמה זלמן על הרב קוק. אך בשונה בהבדל שמים וארץ היה, הליובאוויטשר כמותו, לא היה מאז ומעולם. וכך סיפר פעם בסילודין העסקן האגודאי הנודע ר' יחזקאל בעסר. ר' יחזקאל היה אדם פיקח מאד, איש מעש ומצוי בהויות העולם ואיש עם שורשים תורניים. ר' יחזקאל היה יוצא ונכנס אצל הליובואויטשר בעניני עסקנות הכלל בהרבה תחומים.

באחת ההזדמנויות הוא ישב בחדרו ליחידות וסיפר לליובאוויטשער שלאחרונה הוא היה אצל הגערר רבי ושוחח עימו על חוק מיהו יהודי ועוד ענינים העומדים על הפרק. הבית ישראל כמו תמיד חקר אותו חקירה משטרתית מה קורה בלובביץ ומה הליובאוויטשר מדבר ואיך הוא מתנהג ואיך קבלת הקהל [כל מי שזכה להכיר את קדוש ישראל הבית ישראל מגור הכיר את המחלה החיובית הזו שלו לתחקר אנשים] ואז בין הדברים אמר הבית ישראל: הוא אדם גדול. הוא אדם גדול. הוא נשמה שירדה לעולם בשביל הדור הזה. אך אני לא מבין דבר אחד למה הוא צריך שעות לשבת בהתוועדויות ולבזבז כוחות כדי לצעוק את דעותיו בפני כל הילדים שמסתובבים שם. שידבר זאת בחדרו עם העסקנים של ליובאוויטש. זה לא כל כך מכובד לאדמו"ר לשבת ולזעוק ברבים.

את השאלה הזו הציג בעדינות ר' יחזקאל בעסר לליובאוויטשער ביחידות. ואז שמע ממנו משפט שאיש לא שמע מעולם וכך אמר לו: על עסקנים אי אפשר לסמוך. יבוא מישהו עם כסף והם יתפתו. יבוא מישהו ויאיים עליהם והם יאמרו לכולם שאמרתי הפוך כי איש לא ישמע. לכן כל דבר אני אומר ברבים כדי שהבחורים שלי ישמעו אותי וידעו מה אני אומר ואלו שרושמים את השיחות יירשמו זאת לדורות הבאים כדי שעסקנים משוחדים לא יהרסו מה שהשווער שלי בנה!!!

התשובה הזו נהג ר' יחזקאל בסר לומר זו התשובה החכמה ביותר שהוא שמע ממנהיג! הוא ראה איך הליובאוויטשר מביט כל הזמן עשרות שנים קדימה. הוא ידע שיום יבוא ועסקני מירמה וכחש כמו הנוכל הפושע וילשאנסקי והבלין יתהדרו בשמה של חב"ד והוא ידע כי חייבים כל דבר לומר בקול.

דעותיו של הליובאוויטשר על צבא על הכנסת גופים זרים למערכת החינוכית כתובה וחתומה ומפורסמת עשרות שנים והנה כאן בא שופך הדמים יוסף יצחק וילשאנסקי ושופך דמו של רבו כמו את דמו של זכריה!!!

וילשאנסקי מקים בשיטתיות שנה אחר שנה עוד מוסד לימודים שיכניס לתוכו את בני חב"ד בדיוק כמו הקריות החינוכיות של המזרחיסטים. משנה לשנה הוא יוסיף עוד שעות לימודי חול עוד מקצוע. הגמרא תהפוך שם ללימוד חיצוני וחב"ד הופכת להיות מזרחיסטית ומטה בגלל איש אחד ויחיד הבוגד וילשאנסקי עם הנוכל הבלין. הם עומדים בשיטתיות לגייס אלפי בחורי חב"ד ולהכניס את כל חב"ד למסלול של אזרחים נאמנים למדינת ישראל ולא יותר מזה כלום והכל בשביל תקציבי ענק לילדיהם!

זה ההבדל העצום בין הקוקניקים והמזרחיסטים לצפתיסטים עם האדמור מוילשאנסקי. הקוקניקים הלכו עם הרב קוק כי הוא חכם גדול לא היה והאמין לעסקנים. הם לא חטאו העסקנים. אך כאן יש פשע תחת אור השמש.

הגיע הזמן שבית הדין של חב"ד יתעורר מתרדימתו ויעסקו בדברים האמיתיים [ראה פוסט נפרד מכתב גלוי להרב גלוכובסקי]. הגיע הזמן שההורים ירחיקו את ילדיהם ממוסדות התערובת האלו של אותו משמד ומגייס יוסף יצחק וילשאנסקי והנוכל משה הבלין. הגיע הזמן שהמשיחיסטים יבינו סוף סוף כי בדיוק כמו שהמזרחיסטים לקחו את אתחלתא דגאולה ועם זה הם שימדו את עשרות עשרות אלפי בחורים ובחורות מזרחיסטיות שבאו לקבל חינוך תורני, כך וילשאנסקי משתמש בציניות בשם המשיח כדי לבסס את מוסדות השקר של משפחתו. הקשר שלו עם משיח בדיוק כמו שיוסף בורג ואברום בורג האמינו באתחלתא דגאולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.