רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוגוסט 2017

מזל טוב: 'לייזר שמעון' התארס; בזכות מה?

אין אחד בציבור החרדי בבית שמש שלא מכיר את החתן המיועד - בכל ברית, בכל שבע ברכות, בכל ביקור של רב ואדמו"ר בעיר הוא שם, קם כל לילה בחצות ומתפלל בדבקות, אין שדכן בעולם שהוא לא פנה אליו. הישועה הגיע בזכות החזקת חברת תהילים למאות ילדי שכונת ריב"ל בבית שמש.  אליעזר שמעון גולשבסקי, המכונה בחיבה בפי כולם  "לייזר שמעון", התארס בשעה טובה.

הצדיק מבית שמש התארס בשעה טובה: הבחור לייזר שמעון גולשבסקי  התארס אמש (שני) עם בחירת ליבו, שיינדי זקס מהקריה החרדית בעיר. 
אין אחד בציבור החרדי בבית שמש שלא מכיר את החתן המיועד - בכל ברית, בכל שבע ברכות הוא יופיע בכדי לשמח את החתן וכלה ואת כל המסובים בדברי חן ופנינים ובמילתא דבדיחותא המתובלים בדברי אגדה. בכל ביקור של רב ואדמו"ר בעיר הוא שם כדי לקבל את ברכתם.
כל לילה הוא קם בחצות וצועד לעבר הכולל  "שם משמעון" בשכונה בה הוא הוגה בתורה לילה כיום יאיר יחד עם דמויות ההוד שבשכונה, כאשר מנצל את משך שאר שעות היום לתורה ולחסד.
הבחור היקר דנן, הינו בנם של קדושים נכדו של הרה"צ ר' שמחה גולשבסקי זצ"ל ונכד הגאון הגדול הצדיק רבי בנימין זילבר זצ"ל,  "משמח אלוקים ואנשים", לעולם לא יפגע באיש ומשמח את כל סביבתו. 
מאז התקרבו לפרק האיש מקדש לא היה סגולה שלא סיגל לעצמו כדי לזכות לבנות בית נאמן בישראל, וחיזק לב כולם וביותר את עצמו באמונת תום כאחד המיוחדים, בין השאר פנה לשדכנים ולכל מי שרק מתעסק בשידוכים שיעזור לו למצוא את זיווגו המיועדת.
במשך החודשים האחרונים סיגל לעצמו "לייזר שמעון" והרגיש כי הישועה קרוב אליו מאוד על ידי ארגון חברת תהילים לכמה מאות ילדים אשר על הבל פיהם הק' העולם עומד לילדי השכונה היקרים, כאשר במשך השבוע הוא עמל להשיג את הכספים הגדולים בשביל ארגון זה.
אתמול בשעות המאוחרות של הלילה נישא לייזר שמעון על כתפי תושבי השכונה ברחובה של עיר בשמחה מתפרצת וחדווה עצומה עם גיל ורנן שלא נשמע בשכונת ריב"ל המפוארת זה ימים ימימה.
יצוין כי במוצאי שבת קודש אור לי"א אייר הגיע לייזר שמעון לשנת השלושים בחייו, ובתפילת מנחה עלה לתורה בעליית שלישי שמתחילה בפסוק והוא אשה בבתוליה יקח, ומיד למחרתו זכינו לשמועה המרנינה והמשמחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.