רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

"על אלה אני בוכיה"

לידידי איש רב הפעלים והמעש מוטי אלבוים ורעייתו וכל בני המשפחה.
"על אלה אני בוכיה". ליבי דואב וכואב מאד. על הסתלקותה של הבת מרת חי'ה ע"ה. בדמי חייה.  ובדרכי חזרה מניחום אבלים אותך והמשפחה שלך היקרים. זלגו לי דמעות מתוך צער הרב שחשתי אצלכם. למרות השיחה שדיברנו על המושג "וידום אהרון", ראיתי שאתה ממש 'אהרון הכהן' החיוך והעיניים הנוצצות והבורקות שלך, נכנסו לליבי. באתי לחזק אותך ויצאתי מחוזק. אתה איש גדול, עושה חסד של אמת. אתה השליח האמיתי של חסידות גור בכפר סבא, כחסיד גור ברמ"ח איבריו, נזכרתי על ה"בית ישראל" שהיה מקושר ומחובר לרבי מליובאוויטש. ושזכה להיות יחד עם אחיו ה'לב שמחה' בחתונת הרבי מליובאוויטש בשנת תרפ"ט. בוורשא. וכאשר ידידי הנכבד הרב יוסף סגל שליט"א, סיפר לבית ישראל זצ"ל על עניין שהרבי ביקש שהרבנים יפסקו שהמשיח יבוא. אז הבית ישראל הרצין פניו, וזלגו שתי דמעות מעיניו ונאנח עמוקות: 'אוי ויי שיהיה כבר טוב'. שוב הרצין והסתכל בתקרה ואמר 'אוי ויי שיהיה כבר טוב'.  שוב הסתכל במבט חודר ושוב עם דמעות 'אוי ויי שיהיה כבר טוב'. אין לי ספק שהרבי מגור איש קדוש ומיוחד מסתכל עליך מהשמים ומוריד דמעות. 
מוטי ורעייתו היקרים. כחסיד יש לי רק לומר לך. להתחזק ולהמשיך את הדרך של אהבה ונתינה ביתר שאת ועוז. 'והנה הנה משיח בא'. ובקרוב נזכה לגאולה האמיתית ובנחמת ציון וירושלים תנוחמו. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים.
ממני ידידיך אוהבך
הרב יעקב גלויברמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.