רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוגוסט 2017

מכתב נרגש של הורה מצפת למייל האדום: בני הפך לעבד של חברה סגורה. עבד נרצה בחינם של קעמפ מפלגתי, מוציא ממני כסף על כרטיסי טיסה בלי לקבל החזר ואחר כך מתגייס לצבא?! למי מסרתי את בני!

ר' חיים!

במייל האדום מתקבלים הרבה מכתבים. הרבה מאד. לו היינו לוקחים את כל המכתבים במייל האדום שהתקבלו בשנה האחרונה ומנתחים אותם מול חברי בית דין חב"ד הם היו נחשפים כי התנועה הזו לפני רעידת אדמה. כאשר הורים איבדו אמון במערכת זה אומר שהשלטון עומד להתחלף. וזה מה שקורה כאשר בית דין רבני חב"ד לא מסייע לנפגעי צפת במאומה. כאשר בית דין לא נענה לאתגר להרים את הכפפה ולטפל אחת ולתמיד בכל אותם מחרחרי ריב שבמשך עשרים שנה מחריבים את הסמכות בחב"ד. הרי זה מה שיוצא.

כבר כתבנו כמה פעמים כי דומה כי מעולם לא היה כלי תקשורת כמו 'בעולמם' שקיבל כל כך הרבה פידבקים ממשפחות. רואים כיצד הציבור צמא למידע על מה שעושים לילדים שלו בצפת.

אמרנו כבר כי את מרבית המכתבים איננו מפרסמים. הרבה מהם עוסקים במריבות פנים קהילתיות [עשרות עשרות מיילים לא מפסיקים להתחנן 'תקרעו לשטן החנפן שמעון פיזם את הצורה', או 'זה לא וילשאנסקי זה גם נצרת עלית' או 'טפלו במקרי הפדופיליה בישיבת לוד'. או ה'עיקר האשמה היא הבית דין' ועוד רבים רבים רבים שיום יבוא אם ירשה לנו הזמן ונפרסם זאת רק כדי שייראו מה כוחה של התקשורת של בעולמם של חרדים], אולם אנו עומדים על עקרון חד וברור אנו מטפלים רק בגיוס ולא יותר.

אבל את המכתב הבא איננו יכולים שלא לפרסם. אנו מביאים אותו כאן כלשונו:

"למייל האדום שלום.

אני ואשתי אין לנו מחשב בבית. אנו מאותן משפחות ששומרות על הילדים ולא נותנות להם להיגרר אחרי הזרם.

רוב הילדים שלנו כבר נישאו לפני עשור וחצי שנים. הם רובם למדו במוסדות הרישמיים בכפר חב"ד ומגדל העמק, אולם את שני בנינו האחרונים שלחנו לצפת יותר נכון לא שלחנו לקחו לנו אותם לצפת. זה היה בקעמפים ששלחנו לשם כי אמרו לנו ששם הילדים מאד חסידיים ולכן התפתינו ושלחנו. אז לא הבנתי מדוע עשו לנו הנחה של יותר משבעים אחוז במחיר. רק היום אחרי שאני מתוודע למה שבעולמם של חרדים מפרסם אני קולט כי עבדו עלינו ממש כמו במסיון. פשוט לקחו לנו את הילדים חשבנו שאנו לא משלמים כסף על הקמעפ אבל התברר שאחר כך ועד עכשיו אנו משלמים הרבה הרבה יותר. כי בעצם לקחו לנו את הילדים.

הילדים כבר לא שלנו.

רק אספר אפיזודה אחת כי לפני שנתיים פגשתי את 'המשפיע' חתן של שלימקה עופר מידובניק ובלי כל בושה ראה אותי בחתונה ואמר הצלנו לך את הילדים תראה איך אתה נראה ותראה איך הילדים שלך. אחר כך אמרו לי שהוא אומר זאת לכל ההורים ובכך מבדיל מהם את הילדים.

מה אומר ומה אדבר. רק אחרי שקראנו אני וזוגתי את בעולמם של חרדים על ידי שהדפיסו לנו ידידים, הבנו כיצד אתם מתארים את הדברים בצורה הטובה והמדוייקת ביותר. איך תחת אפינו כאן בליובאוויטש צמחה לה ממש קבוצה שכל מטרתה היא אחת ויחידה לקחת לנו את הילדים ולהפוך אותם לשלהם. אני לא מדבר כאן על הכספים איך הם מנצלים את הילדים שהילד משועבד לקעמפ ולא לומד כבר מחודש אייר כי הכל זה קעמפ כדי להביא ילדים נוסעים לתלמודי תורה ימים שלמים כדי לעמוד בפתח ולהוציא ילדים ולחלק להם עלונים אחר כך בקעמפ עצמו עובדים מבוקר עד ליל בלי לקבל מאומה. אחר כך לא מקבלים שום השתתפות על נסיעה לרבי ואחר כך אני מממן הכל ולא זו בלבד אלא כל הזמן מכתבים וסמסים לתרום ולתרום.

עד כאן יכול להיות שזה היה מבורך, אם זה היה חינוך חסידי להבדל מעניני העולם כתמים אמיתי, בלי ברגע שבני אמר לי שמכריחים אותם לעשות בגרויות ואחר כך הצבא. זה אני ואשתי עצרנו.

בשביל מה נשלח לישיבה ז' שנים בשביל צבא?

אני עוד זוכר את הצבא משנים קדומות יותר. בשביל ללכת לצבא צריך לשלם 7 שנים בישיבות? זה תמים? שידבר עם חבריו לאיזה צבא ללכת? ואת זה עושים מי שנקראים מחנכים בתומכי תמימים?

כששאלתי את בני מה פירוש שהולכים לצבא אמר כהאי לישנא: כמו שהרבי אמר לבחור ג' וזה נגד היסודות של חב"ד כי הרבי מחליט עכשיו הרבי רוצה שילכו כולם לצבא!!!

שאלתי אותו מי אמר שהרבי אמר את זה, והוא ענה: מה שההנהלה אומרת זה הרבי וההנהלה אומרת שהיום כולם צריכים להתגייס!

אמרתי לו להצביע ג' זה לא נגד התורה ולא גורם לריקנות ולדירדור רוחני, אך ללכת לצבא? ועוד הרבי אמר זאת? הרי ההנהלה לכולי עלמא נוגעת בדבר. אך בני כבר לא יכול היה לדבר עמי. ואמר אתה מהדור הישן היום זה השיטה של הרבי והרב וילשאנסקי קיבל על כך תשובה באגרות קודש.

אני רק כיום מבין את כל מה שעשו לבני רק אחרי שקראתי את בעולמם של חרדים.

אני מבקש מכל מי שקורא הדברים הנ"ל חוסו על נפשות אנ"ש הפכו עולמות. איך היתה לזונה קריה נאמנה. ממש בקינות שבתי על ענין חב"ד איך זה קרה ואני שולח לכם כאן קינות שכתבתי בליל תשעה באב [ראה פוסט נפרד שיתפרסם בהמשך].

אני מתחנן שתפרסמו את הדברים שיוצאים מקירות הלב כדי שאנ"ש יתעוררו מיט א אמתער גישעריי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.