רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

איסור יחוד גם בגברים

מאת מעיר

נבהיר את הדברים יותר.בשו"ע אבן העזר כ"ד כתוב שלא נחשדו ישראל על הזכר ולכן אין איסור יחוד אבל בדורות הללו שרבו הפרוצים ראוי להתרחק מיחוד עם הזכר עד כאן מהשו"ע.כל זה-בגברים רגילים שאינם הומואים.אבל בהומואים מוצהרים שעוד קוראים לזה נישואין ברור שיש איסור מעיקר הדין ביחוד.וכנ"ל גם בחו"נ ושינה בקירוב בשר שזה בכלל אביזרייהו דעריות.מי שטוען שהוא שומר הלכה שיבדוק מה כתוב בנושאי כלים בשו"ע אבן העזר כ"ב וכ"ד.
כל הטקס המצחיק של חופה זה סתם "שפיל".ויש בו משום חוקות הגוים.אם נאמרות שם ברכות אלו ברכות לבטלה מעשה רפורמי ממש.
הם אומרים שזו היתה חתונה דתית ממש רקדו עם הזוג על הכתפיים הרבה חובשי כיפות רוקדים במעגל מסביב והשירים היו שירים חסידיים.
הפעם הראשונה שאנחנו מוצאים את הדבר הזה בתורה זה בסדום וזה לא פלא כי כל חוקי סדום מהותם היתה להפוך את הלא נורמלי לנורמלי.

הם טוענים שהם שומרי הלכה ולא מבינים למה לא נותנים להם לחיות ביחד מה ההבדל בין זוג נשוי שאמור לשמור על טהרת המשפחה באיסור נידה למה לא סומכים עליהם.כמובן שהטיעון הינו אוילי.בנידה יש יסוד שנקרא פיתו בסלו יש גם מצב של היתר אז אנחנו לא מפריעים להם בזמן של האיסור.אבל כאן אין אף פעם היתר אין אפשרות להתיר יחוד.אם יש להם טענה על הרבנות שמחתנת זוגות חילוניים שברור שיעברו על נידה זו באמת בעיה קשה.

בכלל לפי הביגוד שאחד לבוש שחור ואחד לבן זה נראה כמו חתן וכלה קשה להאמין שהם לא עושים כלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.