רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוגוסט 2017

'העדה החרדית' עובדת בשיטות מאפיה והורסת את את תוכנה של הכשרות - אין עוד אימון בה

כבר מזמן שכחנו את תוכנה של 'הכשר', הסיבה לכאורה שיש כל כך הרבה הכשרים ובמיוחד בבשר הוא מפני שאין אימון באחר, מבקשים לקנות מתוצרת שההכשר הוא כזה שיש לנו אימון בבעל מכשיר, סומכים כי יעשו את מלאכתם נכונה וכי לא יאכילנו חלילה במאכלות אסורות. יהיו גם מי שיחפשו הידורים מסויימים והוא יודע כי ההכשר ההוא מקפיד על ההידורים הללו אז הוא יקנה מהם ולא מאחרים

במילים פשוטות, הכשר ואימון הולכים יחד, במי שיש לך אימון תאכל מההכשר שלו במי שאין לך אימון לא תאכל מההכשר שלו

זה שנים שאני לא אוכל מ'התאחדות הרבנים' מפני שאין לי אימון בהם,  ואם עד עכשיו עדיין לא פסלתי את 'העדה החרדית' קיבלתי על עצמי שלא לאכול עוד מההכשר הזה פרט אם יש עוד הכשר על המוצר מפני שאין לי כל אימון בהם

זה שנים שאני עוקב אחריהם ורואה פשע אחר פשע, חשבתי כל הזמן שכל מה שאומרים לי הם סיפורים של מתחרים אבל מתברר כי מדובר בפושעים ממש, מי שלמען הכסף יוותרו על הידורים, ובניגוד לתדמית שלהם כאילו שהם מקפידים יותר מתברר כי הם מקילים יותר מהרבנות ואפילו מהאו יו

סיפר לי השבוע מומחה גדול בענייני כשרות כי 'העדה החרדית' בשל השם התדמיתי שלהם מרשים לעצמם קולות וספקות יותר מכל הכשר אחר רק מפני שהם יודעים כי לא יוכלו להם, וצודקים הרבנים שפרסמו היום מכתב כתבו כי הללו מקילים על מה שהם - אותם רבנים - לא הקילו

מערכה קשה מתנהלת בעופות שלהם, הם מאכילים טריפות ממש עם חותמת ההכשר שלהם, כמה רבנים הזהירו מפני המעשה הזה, הם מפעילים תותחים משלהם, אבל לתקן לא מתקנים. בדרך כלל כאשר יש איזה קלקול מתקנים, ב'עדה החרדית' כשאתה תופס אותם עם קלקול הם מפעילים טרור ומשתיקים את הרבנים הללו וממשיכים להאכיל טריפות

'העדה החרדית' עובדת בשיטות של מאפיה, ועם כאלו צריך להלחם, מפני שאם נאפשר להם להמשיך בדרכם זו יהיה חורבן, הם מבקשים להשתלט על השוק, זה לא מפריע לי בתחרות נקיה, אבל כשזה בא על חשבון הכשרות אסור לאפשר זאת

בנוסף טוענים כי בגלל המאפיונריות שלהם המחירים עולים הם מבקשים הרבה כסף על ההכשר מחירי המוצרים עולים, גם זו סיבה מדוע להלחם בהם מלחמת חרמה, הם סוחטים את הציבור ומרוששים אותו

מבירור שעשיתי למדתי כי מי שעובדים בועד הכשרות של העדה החרדית לא צריכים לבא לאמריקה או לאירופה לשנורר על מנת לחתן את הילדים הם מסודרים, הם עושים הון על חשבון עניי ישראל על חשבון מאות ואלפי האברכים הנאנקים בעול הפרנסה ונאלצים לשלם סכומי עתק על מוצרים בגלל רשעותם של ראשי 'העדה החרדית'

הגיע הזמן לטפל בדברים האלו, ולהלחם במושחתים. מתברר כי ההכשר של 'העדה החרדית' היא מערכת מושחתת הבנויה על שיטות מאפיונריות אלימות וגרועות מכך, והגיע הזמן להתחיל לחקור מה קורה במערכת הזו לפקוח עיני עוורים ולעשות סוף למאפיונריות הזו

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.