רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

לא יהיה כלום כי לא היה כלום

מאת אביעד ויסולי

כל ה"ידיעות" בימים האחרונים על עד מדינה והדלפות המשטרה מחקירת אדלסון הם פרפורי הגסיסה של חקירות נתניהו.

כפי שפורסם, ההצעה של ארי הרו להפוך לעד מדינה הועברה לפרקליטות כבר לפני מספר חודשים. עתה, כשהגיעה החקירה למבוי סתום, נזכרו לשלוף עד מהבוידם כדי להשאיר את הסיפור בחיים (של התקשורת).

מהעובדה שהפרקליטות לא קפצה על המציאה בשלב מוקדם של החקירה ניתן ללמוד כי גם המידע בפיו של הרו לא ישנה את התמונה מהותית.

בבסיסו של דבר כל החקירות הללו הן בלון נפוח שיסתיים בנפיחה.

קבלת מתנות אישיות אינה עבירה פלילית. אחרת, יהפכו את כל אנשי הציבור למצורעים חברתיים, על הגב של ראש הממשלה.

לדוגמא: תארו לעצמכם ששר או ח"כ מחתנים את אחד מילדיהם. אם קבלת מתנות אישיות היא עבירה פלילית, הרי אף אחד לא יוכל להביא להם מתנה לחתונה. דין פרוטה כדין מאה. הזוי? ללא ספק.

נעבור לתיק "ידיעות אחרונות". בסופו של יום יש כמה שיחות של נתניהו עם מוזס, שאין ולא היתה להן כל משמעות מעשית. אויר. אם תתחיל הפרקליטות להעמיד לדין ח"כים ושרים על שיחות עם עיתונאים ו"עסקאות" תקשורתיות כאלה ואחרות, אפשר יהיה להפוך את משכן הכנסת לחדר חקירות אחד גדול. לא יישאר אף ח"כ שלא יועמד לדין.

רק נזכיר את "חוק ישראל היום" שניתן לכנותו כעסקת שוחד תקשורתי ענק. או ההשתלחות היומיומית במשפחת נתניהו, בשרות לפיד את גבאי בע"מ.

נסכם בקצרה: במקרה זה, נתניהו צודק בהחלט - לא יהיה כלום כי לא היה כלום.

האם תפסיק התקשורת, המשטרה והפרקליטות לשתות את דמו של נתניהו בקשית? לא ולא!  ההדלפות יימשכו, המשטרה "תמליץ" על העמדתו לדין (אחרת הם יצאו פיתות) והפרשנים יפרשנו את עצמם לדעת. בשורה התחתונה - כלום. על שטויות כאלה לא העמידו (ולא יעמידו) לדין איש, קל וחומר שלא יתחילו בראש ממשלה מכהן.

ואגב מנדלבליט - הליכוד צריך לעודד את הפגנות הסמול נגדו. כל עוד הם מפגינים נגדו אין סיכוי שהוא יגיש כתב אישום נגד נתניהו. אחרת הוא יצטייר כנכנע ללחץ המפגינים, ומחר יפגינו מתחת לבית שלו כל ארחי פרחי הרוצה להעמיד את שכנתו לדין פלילי.

אז כדאי לומר לסמולנים ולאנרכיסטים - תפגינו. כל יום וכל שבוע. אתם עושים לביבי את העבודה. בחינם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.