רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באוגוסט 2017

ווארטים


"חפש אצל זולתך את המידות הטובות, ואצל עצמך את המגרעות."

שני חרדים דופקים על דלת של אחד השכנים בבנין ומבקשים תרומה לתלמידי ישיבות.
משיב להם השכן...״שילכו לעבוד הנבלות״
למחרת נוקשים שוב בדלת מבקשים תרומה לתלמידי ישיבות ושוב משיב להם השכן...״שילכו לעבוד הנבלות״
כך זה נמשך יום אחרי יום
עד שאחרי שבוע השכן משיב..״אתם יודעים מה.  אני מוכן לתרום אם תסבירו לי למה אתם כל כך מתעקשים?״ ״זה פשוט מאד ״ עונה אחד החרדים..״אני מקבל חצי מכספי התרומות  והשותף שלי את החצי השני״
נדהם השכן
״ומה עם תלמידי הישיבות?״
משיב החרדי ״שילכו לעבוד הנבלות!!!!״
שני אנשים הלכו לרופא.
הרופא: מה הבעיה? 
האחד אמר, נתקע לי שקל בגרון. 
הרופא: אוקי, ומה חבר שלך עושה פה? 
אה,,, הוא,,,,, זה פשוט השקל שלו.... 

שניים נפגשים מוקדם בבוקר בתור לרופא בקופת חולים. 
שואל הראשון: "מה יש לך?" 
השני משיב: "מים בברך, ולך?" 
הראשון: "עודף סוכר". 
השני: "יופי, בוא נחפש את ההוא עם הקפה" 

כשילד אחד אומר שהוא גדל בבית חם.... 
הוא מתכוון שגדל בבית בלי מזגן...

ח"כ מיכאל מלכיאלי עונה לפניות מאזינים בכל התחומים במסגרת תוכנית הרדיו 'פניות הציבור'.
מאזין: שלום הרב מלכיאלי, אני מעוניין להיות רב עיר לא משנה איפה, תוכל לעזור לי?
מלכיאלי: כבודו משדר ברדיו קול ברמה?
מאזין: לא
מלכיאלי: אז לצערי אני לא יכול לעזור. גדסי, נעבור למאזין הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.