רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

מלכיאלי הופתע לשאלה הקשה איך הוא נתן יד לחילולי שבת נוראים בירושלים - הודה כי עשה מעשה נורא וזרק זאת על הרבנים שהם אשמים

מאת במערכה

כך נשמע הוויכוח והתשובה לשאלה: איך הצליחו לאשר את חילולי השבת במתחם התחנה בעקבות היעדרות נציגי סיעת ש"ס
לפני כשנה וחצי, ביום רביעי כ"ב באדר א' תשע"ו,  נעדר במפתיע מההצבעה בוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים, שדנה בעתידו של 'מתחם התחנה' בעיר, נציג ש"ס במועצת העיר – מיכאל מלכיאלי.
היעדרותו שנעשתה בהוראה מלמעלה בסיעת ש"ס כשכולם יודעים למי הכוונה, העדרות שסללה את הדרך לאישור חילול השבת במקום, עוררה זעם רב נגד סיעת ש"ס
כיום, למרות שמלכיאלי נמנה על צוות הח"כים החרדים שמונו כ'ועד מפקח' – שמטרתו לצמצם את פעילות חילולי השבת, עדיין יש מי שמתקשים לשכוח את אותה היעדרות תמוהה, ומידי פעם יש מי שמעלה אותה אל סדר היום.
בשבוע שעבר התארח הח"כ מש"ס בין השעות 13:00-14:00 בתוכנית 'פניות הציבור' של תחנת הרדיו 'קול חי' וענה לשאלות.
וכך התנהלה השיחה:
מאזין: 'שלום וברכה רבי משה, שלום וברכה לח"כ מלכיאלי. בזמן האחרון אנחנו מתוודעים לתופעה שגם כבודו וגם חברי כנסת אחרים מתייצבים למען השבת בכל מיני פעילויות מבורכות. רק רציתי לשאול לגבי השמועה שהייתה בזמן האחרון שבגלל שכבודו לא היה בהצבעה אזי מתחם התחנה פועל בשבת –  ועד היום לא שמענו את התגובה שלכם בעניין".
מלכיאלי: "אשיב על כך. קודם כל, הדברים שאתה אומר נובעים מתוך שגגה, מתוך בורות. אני לא רוצה חלילה לחשוד שנשלחת על ידי אדם כזה או אחר. כנראה קראת את זה באיזה מקומות…"
מאזין: "לא, לא קראתי, אני הייתי עם חכם שלום באותו יום".
מלכיאלי: "הדברים עלו לפני גדולי ישראל שאמרו את דברם בצורה ברורה, ואנחנו כנציגי ציבור מחויבים להם, מרן ראש הישיבה כבר אמר את מה שאמר…"
מאזין: "אני הייתי אצל חכם שלום באותו יום!"
המגיש: 'תוריד אותו תוריד אותו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.