רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

מבזקים

 נוסבאום ב'ערוץ 2': לפני 9 שנים פרסמנו באולפן שישי כתבה עם קבלנים שטענו כי נדרשו ע"י שר לתרום לצאנז כדי לקדם בניה בנתניה.
 הרב כרפס, מנהל ת"ת זילברמן, בגל"צ על שיטת הלימוד הייחודית - "אצלינו בניגוד לכל המוסדות החרדים - זוכרים את התנ"ך בע"פ".

 ח"כ גואטה ללביא ב'קול חי': לפני שידור אצלך כשנותנים לי את רשימת הנושאים שעליה נדבר, אני יודע בבירור שעל הנושאים הללו לא תשאל אותי.

 'כיכר': לאחר התנגדויות של הקהילה החרדית בכל אזור הדרום - אנשי 'הפלג' פותחים ת"ת בדירה שכורה בתפרח. מצלמות אבטחה הותקנו השבוע על הדירה.

מנהל ת"ת בוסטון הרב פוקסברומר לעמרני ב'קול ברמה' על ביקור נשיא המדינה: היה חשוב לי בעיקר שהתקשורת הכללית תראה איך נראה חיידר ואולי זה יביא להם קנאה וגם הם ירצו לשלוח לחינוך שלנו, זו המטרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.