רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

נמשכת ההיערכות באומן להגעת הרבבות בימי ראש השנה 1




באיחוד ברסלב באומן ממשיכים בהיערכות וההכנות הסופיות לקראת הגעת הרבבות בימי ראש השנה לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה. איחוד ברסלב באומן מנהלים את מתחם הציון של רבנו נחמן מברסלב זצוק"ל ואת בית המדרש הגדול (הקלויז') ואת מרפאת איחוד ברסלב באומן בימי הקיבוץ של ראש השנה ובכל ימות השנה.

כמו כן בארגון רפואת החירום איחוד הצלה נערכים לקראת הגעת הרבבות בימי ראש השנה לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה בהם רופאים פרמדיקים וחובשים שמגיעים מישראל יצטרפו לפעילות אבטחת הרבבות יחד עם כונני איחוד הצלה אומן. 

מוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה ערוך לקבלת מקרים 24 שעות ביממה ולהזניק מיידית את כונני איחוד הצלה אומן ומתנדבי איחוד הצלה שמגיעים לאומן מישראל. המוקד פעיל גם בשבת ובחג ע"פ ההלכה במספר מקומי באוקראינה 063-800-1221

בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל יוקמו מספר נקודות הזנקה ובכל מקרה חירום רפואי הצוותים הרפואיים שיפעלו בימי ראש השנה במשמרות סביב השעון יצאו להגיש סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן יפנו במידת הצורך את הנפגעים למרפאת איחוד ברסלב באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן. המרפאה הפועלת בהרחבה מיוחדת לרגל ימי ראש השנה תפעל 24 שעות סביב השעון.

צילום: איחוד ברסלב באומן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.