רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 ביולי 2017

לכל אלו שגנבו פוד סטעמפס איך להינצל מחקירות ה-FBI

שלום לכבוד הרב העוסק בצרכי ציבור גודר גדר ועומד בפרץ מדברנא דאומתיה וכו' הרב חיים שאולזון שליט"א

הנה בנוגע לגניבות שהיו באמריקה מהמענקים של המדינה ב"פוד סטעמפס" וכן ב"מעדיקעייד" , שבוודאי הוא איסור גניבה. וכמו שכותב רבי חיים פלאג'י שמה שמרוויחים באיסור גזל עכו"ם , שאף שאיסור גזל מגוי הוא רק מדרבנן, בכל אופן כל מה שירוויח מהגזל העכו"ם יפסיד במקום אחר, ובוודאי שלפי זה לא כדאי בכלל לגנוב מהממשלה , כי לא מרוויחים מזה כלל. וכנ"ל.

אמנם בכל אופן אלו שכבר גנבו. הרי מדין פדיון שבויים צריך ללמד אותם איך להתחמק מהחקירות של ה-FBI . ובוודאי הוא שכמו אצלינו בארץ ישראל כשהשוטרים רוצים לחקור על מישהו הם מאזינים לו לטלפון ולפלאפון שלו, כך גם באמריקה כשה-FBI רוצה לחקור על הגניבות האלו הוא מאזין לטלפונים של האנשים בלייקווד ובקרית יואל ובמונסי ובבורו פארק. לפי דעתי הרי פשוט שהשלטונות באמריקה מאזינים ומקליטים שיחות טלפון של כמה וכמה מאות יהודים שם. ולכן לא כדאי לדבר בטלפון דברים בסגנון "גם אני לקחתי שלא כיושר, ואני מפחד שיתפסו אותי" או כל מיני תחבולות איך להימנע מתפיסה. ובוודאי שלא לדבר בטלפון על הנכסים שרשומים על שם אחרים. כי " אוזן שומעת" , ה- FBI שומע הכול.

ובוודאי אלו שכבר תפסו אותם, אזי לפני שתפסו אותם עשו האזנות לטלפונים שלהם. 

ועל כל פנים מעכשיו ייזהרו מלדבר בטלפון.

וזה הסיבה שתפסו בלייקווד ולא בקרית יואל, כי בלייקווד מדברים באנגלית, ואז ה-FBI מבין מה שהוא שומע בהאזנות סתר לטלפון. אבל בקרית יואל מדברים באידיש, והסוכנים של ה-FBI לא מבינים דבר...

אמנם לכתחילה רצוי מאוד לא לפטפט על הגניבות בטלפון גם לא ביידיש.

רבי חיים היקר. אם תפרסם זאת אני בטוח שהרבה יהודים יבינו מהיום והלאה איך לא להיתפס. ותזכה במצוות "פדיון שבויים".

בברכה

יחזקאל רוזנברג
בני ברק ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.