רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביולי 2017

כתב אישום נגד חרדי מבני ברק על מעשים מגונים

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבימ"ש השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד חיים אורשלימי, תושב בני ברק בן 45 בגין ביצוע מעשה מגונה (ריבוי עבירות). הנאשם היה רב ומורה בבית ספר באלעד וביצע את המעשים בשני תלמידים קטינים, בין היתר בבית הספר בו לימד.  

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אופיר פחימה, במהלך שנת 2016, בה הנאשם שימש כמורה ורב של הכיתה המקבילה לזו בה למד המתלונן, קטין יליד 2003, פגש הנאשם במתלונן והורה לו להיכנס לחדר של סגן מנהל בית הספר, שם ביצע בו הנאשם מעשה מגונה.

כמו כן, הנאשם נהג להורות למתלונן אחר, קטין יליד 2002 שלמד באותו בי"ס, להיכנס לאחד מחדרי הלימוד בבית הספר, שם היה מבצע בו מעשים מגונים. באחד הימים במהלך שנת 2015 שהה אותו מתלונן יחד עם חברו בספריית בית הספר. אז, נכנס הנאשם לספריה, החל לשוחח עם השניים ובעודו משוחח עמם ביצע מעשה מגונה במתלונן. בנוסף, בין החודשים אפריל-אוגוסט 2015, צירף הנאשם את המתלונן ללימודי שחייה. המתלונן התקשה להיכנס לבריכה כי חשש מהמים הקרים, ואז ניגש אליו הנאשם, חיבק אותו, נצמד אליו ושכנע אותו להיכנס לבריכה. הנאשם נכנס לבריכה יחד עם המתלונן ושם ביצע בו מעשה מגונה. בנוסף, באחת הפעמים בהן שהו בבריכה, ניגש המתלונן למלתחות ואז נכנס הנאשם לאותה מלתחה ונצמד אליו.

במהלך חודש 2016 נעדר המתלונן מבית הספר. לאור היעדרותו, הגיע הנאשם לביתו של המתלונן וביקש כי יגיע לרכבו, והמתלונן עשה כן. כאשר נכנס המתלונן לרכב, מסר לו הנאשם מכתב, הושיב אותו על ברכיו והחל לגעת בו. לאור זאת, ניסה המתלונן לקום ממנו אך הנאשם אחז בו במותניו. המתלונן ביקש מהנאשם שיחדל ממעשיו, אך הנאשם לא שעה לתחינותיו וביצע בו מעשה מגונה.

בשנת 2017, עבר המתלונן ללמוד בישיבה, בסיועו של הנאשם. במהלך חודש אפריל 2017 הגיע הנאשם לישיבה בעקבות פניה של המנהל לנאשם אודות התנהגותו השלילית של המתלונן. כאשר הגיע הנאשם לישיבה, הלך לחדרו של המתלונן ושוחח עמו על התנהגותו. בשלב מסוים החליט המתלונן לסיים את השיחה, קם וביקש לצאת מהחדר. אז, אחז הנאשם במתלונן במותניו ונגע בו. המתלונן הצליח לחלץ עצמו מהנאשם והתיישב על מיטתו. אז ניגש הנאשם למתלונן ושוב נגע בו. לנוכח מעשים אלו, הזיז אותו המתלונן, לקח שמיכה שהיתה מוטלת על מיטתו, נשכב על בטנו והתכסה בשמיכה. הנאשם הרים את השמיכה וניסה לבצע מעשה מגונה במתלונן, שהדף אותו בכוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.