רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביולי 2017

כ"ק האדמו"ר פינטו הורה לחסידו לרכוש אלפי ילקוטים וציוד בית ספר לילדים ממשפחות נזקקות



יולי - אוגוסט. עבור רוב האנשים החודשים האלו מסמנים חופש, ים, גלידות וארטיקים, אבטיח ובעיקר מזגן.
בעוד חודשים אלו נאבקים הורים עובדים במציאת מסגרות, אם פורמליות ואם מאולתרות לילדיהם, יש לזכור כי לכל חופש גדול, יש מוצאי חופש גדול..

כל יום בחודשי הקיץ בו ההורים מצליחים לעבור עם הילדים בין הניסיון לבידור ולתמרן בין "חם לי" , "משעמם לי" , ו"תקני לי" , רק מקרב את ההורים אל היום המיוחל של החזרה למסגרות, הוא הראשון בספטמבר.

בראשון בספטמבר, בהתרגשות עצומה, יביאו ההורים, אשר כיסם עוד דואב מימי הקיץ והניסיונות החוזרים למלא את ימי הילדים בפעילות ועניין, יד ביד אל שערי בתי הספר. 

כמעל מיליון וחצי תלמידים במערכת החינוך בישראל. 
אבל בימינו, כאשר חיות בנינו כמעט חצי מיליון משפחות אשר נקבעו תחת ההגדרה "עניות" , וחיים בנינו מעל 750 אלף ילדים אשר מוגדרים "עניים", ימי הקיץ אינם תום האתגר.

כאשר תיק ממותג יכול להגיע ל250 ש"ח, ולא ממותג יכול להגיע ל150 ש"ח, במידה ותרצו לשמור על בריאות הגב של ילדכם, וזה עוד לפני קלמרים, מחברות, צבעים, עפרונות, מחקים, עטיפות, מדבקות, יומן, ספרים ועוד ועוד.. 
סל קניות של חזרה ללימודים מגיע בקלות למאות שקלים עבור כל ילד..ומה עם משפחות בעלות שניים או שלושה ילדים ויותר במערכת החינוך?

שמחנו לשמוע כי לא רק אנחנו שואלים את השאלה החשובה הזו, וכי לא אחר מעמוד החסד, כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א הרים את הכפפה וקרא לחסידיו ופעילי קהילת הקודש "שובה ישראל" לצאת כבר בימים אלו לרכוש ולדאוג לציוד חזרה לבית הספר למי אשר יצטרך.

כפי שניתן לראות, בעוד רבים עסוקים בגלידה, באבטיח ואולי בבחירת יעד לחופשה המשפחתית, בקהילת "שובה ישראל" נרכשו כבר אלפי תיקים, קלמרים ושאר ציוד חזרה ללימודים אשר נועדו לשמח את אלו הזקוקים להם כל כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.