רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביולי 2017

מבזקים


'הארץ': כ- 100 עמותות דתיות מתוקצבות ע"י משרד החינוך תחת סעיף "תרבות יהודית". ב- 2017 תקציב העמותות הגיע לשיא של כ- 210 מיליון ש"ח. חלק מהעמותות חרדיות שמתוקצבות מתוקף הסכמים קואליציוניים.

יריד הספרים של עיתון 'המבשר' ייפתח היום בי-ם. הערב ומחר באולמי בית ישראל, בימים רביעי וחמישי: באודיטוריום ברמת אלחנן.

בסיום תפילת מנחה בה שימש כשליח ציבור "התנצל" השר דרעי בפני "אלו שהפרעתי להם לדבר באמצע מנחה. אני מתפלל כזה מהר ועדיין אנשים מדברים.

בלגן ברח' ישעיהו בירושלים ליד ת"ת מאה שערים  ניסיון מעצר של המשטרה  של רב בתלמוד תורה. מדובר ב מלמד של תלמוד תורה עץ חיים שהפריד בין ילדים של תלמוד תורה ברסלב ועץ חיים הילדים של ברסלב הזמינו משטרה עכשיו שקט.

'מרכז הענינים': בגלל חילוקי הדעות תקנות הגיוס לא נקבעו, נקבע סופית כי ישיבה ש-25% בה לא מתייצבים לא תקבל תקציב. סלע המחלוקת: תקצוב ישיבה בה מסיתים נגד גיוס נשים.

'מרכז הענינים': שוב למרות ההבטחות וצוות הח"כים שהוקם כדי לבדוק, בשבת הקרובה עבודות רכבת בלוד ללא פיקוח נפש.

השר כץ ללביא ב'קול חי': "עמדתי האישית שלא תהיה תחבורה בשבת. מוניות שירות שלא מסובסדות ע"י המדינה - א"א לאסור עליהם לעבוד בשבת. אף נציג חרדי לא פנה נגד הנושא הזה

ביהמ"ש נעתר לעתירת שכנים נגד נגד עיריית בני ברק לתת צו ביניים על הקצאת קרקע לעמותת 'נחלת הירדן' ברחוב צייטלין. "למרות הייעוד המקורי לגן ילדים, החליטו בעירייה להקצות את הקרקע לבית הכנסת, ללא בחינת צרכי תושבי השכונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.