רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 ביולי 2017

מה באמת עומק הקשר בין וילשאנסקי למשה הבלין מה המפריד ומה הצד השווה. הצד השווה שפגיעתם רעה ושניהם מטרתם אחד לפרק את הבית דין ואת הסמכות ולהפוך את חבד לפלנגות הרוסות

משה הבלין הוא היה תמיד סוג של מחוץ למחנה תמיד היה עליו כתם מדודו זקנו שהרס את חבד בירושלים וכך גם וילשאנסקי היה מחוץ למחנה כי הוא בתשנד ניהל מלחמות נגד הבית דין ונגד האחידות של חב"ד בארץ.

משה הבלין הגיע ממשפחה חבדית אך בגלל פגם נשאר חצי בחוץ וגם יוסף יצחק וילשנסקי כיתום מקטנות תמיד לא הצליח להשתחל לעמדת כוח תמיד היה אופוזיציה בשתיקה לכל מהרסי חבד

משה הבלין חלם להיות ראש ישיבה וגם מנהל הישיבה ולזרוק את מנהל הישיבה של קרית גת וכך ממש בדיוק יוסף יצחק וילשנאסקי היה תחת הרב לייבל קפלן ואחר כך השתלט והעיף את לייבל קפלן שבנה את מוסדות חב"ד צפת והפך אותו ללא רלוונטיים.

משה הבלין קלט כי הכסף והתקציבים בידיו אך את המסות של הנוער נמצא בידי וילשאנסקי והוא עשה את השותפות הדמים ביחד. הבלין מלמד ספרי תקציבים ווילשאנסקי מלמד את ספר הכתות איך לוקחים בני נוער והופכים אותם לעבדים נרצאים שיעבדו באורו של משיח במשך חודשיים בלי כסף ובלי שיהיה להם כרטיסים לנסוע לרבי ויחייכו ובו זמנית לקבל תקציבי ענק על אורו של משיח מקעמפ לנוער.

משה הבלין קלט כי וילשסנקי אלוף ביצירת כתות והוא מאד רצה ללמוד ממנו את זה ובתמורה יגלה לו את סוגי התקציבים כיצד אפשר להוציא מהמדינה תקציבים ענק בלי כל כיסוי. ללמד מאות בחורים בגרויות בלי שיש כאלה בחורים להוציא מהוסכנות סכמי עתק על בחורי חוצניקים ובו זמנית להוציא מההורים שכומי עתק. ועוד.

משה הבלין חש דחוי מכל חברי הבית דין וכך גם וילשאנסקי.

הצמד הזה הורסים ביחד את חב"ד כל אחד מהמקום שלו. תתרחקו מהצוות הזה בכל התחומים.

הצמד משה הבלין עומדים לקעקע הכל כמסע נקמה פסיכופטי בחבד הישנה. שניהם שונאי שנאה עמוקה את כל המימסד החבד"י ורוצים לחסלו וזה הרקע לגיוס.

שניהם בשונה מהרבה רבנים אין להם קהילות כל הכסף מגיע ישירות לחשבון הבנק הפרטי. רבני קהילות צריכים לחלק כסף והם רק לוקחים כסף.

הגיע זמן שחב"ד כולה תתעשת ותתעורר לפני שהצמד הזה יעזוב את האוניה כשהיא תטבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.