רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביולי 2017

מחקר שהגיע במייל האדום: לא כת - אלא ארגון פשע. מחקר ששלח בוגר צפת לשעבר ובו מזהיר מפני שיטות הפעולה של משפחת הפשע וילשאנסקי. הכותב הינו כיום עורך דין

ר' חיים

המקוריות של האנשים שהתגלתה בעקבות הפירסומים ב'בעולמם' חוצה גבולות. לפני כשבועיים קיבלנו מחקר של ממש שכתב לנו עורך דין במקצועו שלמד בעבר בצפת. הוא כיום גר בחו"ל לפי דבריו ועוסק בהנה בפני קבוצות פשע. והוא שלח לנו מאמר מדעי על צפת. אך בגלל הגודל שלו אנו רק מצטטים כמה קטעים ממנו מודים לשולח שהשקיע הרבה מזמנו. בהמשך נביא עוד קטעים.

הדבר מראה לנו ונותן עידוד כי הציבור מחכה לפקודה. הציבור מחכה למהפך. לקחת את המושכות מידי אותם חולגינים מגייסים חב"ד והורסי דמותה הרוחנית של חב"ד.

מאפיה תחת מאפיה

'השם המקורי של המושג מאפיה' נבע ממהפיכה שאירגנו קבוצת אדוקים בסיצליה כדי להתגונן מפני שחיתות. אולם כעבר שנים השם הפך בדיוק להיפך ממטרתו המקורית באיטליה המונח מאפיה קיבל משמעות אחרת. השם המקורי של 'מאפיה' הוא קאזה נוסטרה - באיטלקית: העניין שלנו.

מרכיבי ארגון פשע תמיד מושתתים על כמה עקרונות והם: קשירת קשר. משמעות המושג הוא כי קבוצת אנשים מתחברת להשגת מטרה על ידי שמובדדים את עצמם  וכל אחד מקבל תפקיד מסויים בהשתלטות לפי תכנון מסויים והם מעבירים ומתקשרים אחד עם השני רק לצורך זה.

באיטליה אחת המאפיות הכי ראשיות התחילה דווקא על ידי שהתלטו על תיק החינוך בעיר. ראש הארגון של אז הסביר לימים כי בכדי לבנות מערך של מאפיה חובה לשלוט על מרכזי חינוך ובכך בהמשך להשתמש בקבוצה הזו.

זה בעצם סיפורה של צפת. 30 שנה אורג יוסף וילשאנסקי את המאפיה שלו. אני מכיר אותו לפני כעשרים שנה. תמיד הרגשתי בתכנון שלו לבנות לעצמו אנשים ולשלוט עליהם. במרוצת השנים לא רבים יודעים כי בישיבה התאבדו כמה בחורים ורבים אחרים נשלחו למחלקות סגורות [סיפורה של משפחת ארז הורביץ צריכה להחרת כפשע ממדריגה ראשונה].

מה שקורה בצפת אני ידעתי אותו תמיד מדובר במקום סגור ומשומר שאיש בעצם לא יודע בדיוק מה קורה שם. בתוככי הישיבה מופעלים קרוב ל30 שטינקרים של ההנהלה שתפקידם לדווח על כל פעילות חריגה. ולפעול בהתאם כדי לטפל בהתנגדות.

התכנון הוא בעצם להקים אימפריה כלכלית שקושרת קשר אחד עם השני ולהכניס בה רק אנשים שלהם, ובו זמנית להשתמש בקבוצות נוספות המתאימים לשיקוליהם.

אני קורא כאן לציבור להתעורר. מדובר במשהו חמור הרבה יותר מכת, מדובר בקשירת קשר עמוק לצרכי שליטה.

עד כאן מה שיש לי לתרום למאבק בארגון הפשע הגדול שקם בתוככי חב"ד מאז ימי אדמו"ר הזקן. ארגון הפשע של משפחת וילשאנסקי בישיבת צפת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.