רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 ביולי 2017

ווארטים


"אל תחשוב לידידיך את אלה המשבחים את כל דבריך ומעשיך, אלא את אלה המעירים לך בנועם על מגרעותיך."

״האנושות קיבלה תרגיל בחילוק, כדי לפתור אותו בחיבור, כי אהבה תמיד מכפילה את עצמה.

העוקץ היומי
ידיד צועד איתך יד ביד, חבר מתחבר אליך ממש. ההבדל ביניהם שלידיד נשארה יד אחת פנוייה, לעוד ידידים  ועוד דברים.
וזהו שאמר המשורר; פראיירים לא מתחלפים, פראיירים נשארים חברים...

דוקטור,כואב לי" איפה כואב לך? בכל מיני מקומות,
אז אל תלך למקומות האלה

 שמעון, איפה גרו ההורים שלך לפני שנולדת?
שמעון לפני שנולדתי לא היו לי הורים

הנוסע טופח על כתפו של נהג האוטובוס ושואל,
סלח לי נהג,כאן זה קינג גורג?
לא,כאן זה הכתף שלי.
נוסע,האוטובוס הזה ישיר?
 נהג!בטח ישיר,
אם תרצה הוא גם ירקוד.
מי חפר את תעלת סואץ?
תימני שנפלה לו שם מטבע,
ואיך מילאו את התעלה?
בדמעות שהוא שפך כשלא מצא את המטבע.
ילד אומר לאמא שלו:
"אני לא רוצה לחזור לבית הספר, זורקים עלי פצצות מים,מכנים אותי בשמות וכל המורים נגדי"
האמא אומרת:"אתה חייב ללכת לבית ספר!"
"למה?" שואל הילד 
ואמו עונה לו:"כי אתה המנהל..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.