רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביולי 2017

צוות מלמדים של ת"ת ברסלב ירושלים 'שלום בניך' בנשיאות הרה"צ שלום ארוש שליט"א בנסיעה לקברי צדיקים באוקראינה



מסע התעלות והתרוממות • צוות המלמדים ורבני ההנהלה של תלמוד תורה ברסלב 'שלום בניך' בירושלים עיה"ק בנשיאות הרה"צ ר' שלום ארוש שליט"א בנסיעה לקברי צדיקים באוקראינה ושבת התעלות והתרוממות בסמוך לציון הרה"ק מוהר"ן מברסלב זיע"א באומן
חוויה בלתי נשכחת חוו צוות המלמדים ורבני תלמוד תורה "שלום בניך" בשבת התעלות והתרוממות באומן בסמוך לציונו של רביה"ק מוהר"ן מברסלב זיע"א.
כבר עם ההכנות לנסיעה הקדושה החלה ההתרגשות, כשהמלמדים החשובים, בייחוד אלו שזו נסיעתם הראשונה לציון רבינו הק', שמעו שיחות וסיפורים במעלת ההשתטחות על הציון הק', הדרכות והנהגות הקשורות לנסיעה היסטורית וקדושה זו.
מרגש היה למלמדי הכיתות לקבל שמות מסודרים של כל תלמידי התלמוד תורה, ופתקאות – 'קוויטלאך', לתפילות תוך בקשה מיוחדת של התלמידים שרבם יזכירם לטובה על הציון הקדוש.
אור ליום ששי פרשת שלח התקבצו ובאו לך כלל הצוות – שמשקיעים כל השנה כל כוחם ומרצם בהקניית תורה ויראת שמים לצאן קדשים, תוך שהם קיבלו צידה לדרך, ערכה מיוחדת שכללה זמירות שבת, סידור מהודר, ותיק אישי בהוקרה מיו"ר המוסדות הרה"ח ר' נתן ארוש שליט"א.
ההתרגשות שאפפה את המלמדים בדרך בואכה אומנה, אינה ניתנת לתיאור, וכל הדרך שרו וזימרו המלמדים ניגוני התעוררות והתרגשות כשלבם הומה לקראת השתטחותם על קברי הצדיקים.
בהמשך הלילה ליל שישי נסעו לציונו הקדוש של אור שבעת הימים מרן רבי ישראל בעל שם טוב זיע"א. בניגוני ערגה ושירי התעוררות מלוכדים יחדיו התעלו לפסגות גבוהות. יחד עם אמירת 'תיקון הכללי' ומזמורי תהילים, תחינות ובקשות, ורק מפאת השעה הדוחקת נאלצו לעזוב את הציון הקדוש. גם כאן במעז'יבוז דאגו בהנהלת המוסדות להכין ארוחה דשנה ועשירה של ארוחת בוקר, עוד תחושה של סיפוק וקורת רוח מהנסיעה הקדושה.
בהמשך נסעו לציונו הק' של סנגורם של ישראל רבי לוי יצחק מבארדיטשוב זיע"א, בהתעוררות רבה התפללו המלמדים על הצלחת התלמידים – תינוקות של בית רבן, תלמידי התלמוד תורה, שישמרו כל ימיהם בקדושה וטהרה וינצלו מכל המרעין בישין דאיכא בהאי עלמא, ושיתעלו בתורה וביראת שמים בדרך הצדיקים האמיתיים.
באכסניה מפוארת התארחו צוות המלמדים, בשילוב מיטב מעדני מאכלי השבת בטוב טעם ואיכות ברמה גבוהה ביותר ובניחוח של נועם ועונג שבת.
בסעודות השבת שמעו המלמדים שיחות ושיעורים מפי הצוות החינוכי ובראשם יו"ר המוסדות הרה"ח ר' נתן ארוש שליט"א, ושאר המלמדים החשובים שכל אחד בתורו השמיע את רגשי לבבו ודברי תורה ערבים  לחיזוק המלמדים בעבודתם הקדושה.
קשה, קשה עד למאוד הייתה הפרידה ביום ראשון בבוקר לאחר תפילת ותיקין מחצר הציון הקדוש – כשליחי רבינו הק' במשך כל השנה התרפקו המלמדים על הציון בהודיה על זכותם הגדולה שנפלה בחלקם, ובתפילה שיעשו את מלאכתם נאמנה כרצון המשלח ה'נחל נובע מקור חכמה'.
באווירה של התחדשות ואגירת כוחות רבים ברוחניות ובגשמיות, ישועות והשפעות חזרו ביום ראשון בערב להמשך עבודתם בקודש בחיידר של רבינו – "שלום בניך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.