רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביולי 2017

ווארטים


עורך דין שהגן על נאשם בפריצה ניסה את ההגנה היצירתית הזו: "מרשי הכניס את ידו כך סתם לתוך החלון ולקח כמה פריטים חסרי ערך. היד שלו היא לא הוא עצמו, ואני לא רואה כיצד אתה יכול להעניש את כל הגוף על מה שעשתה הזרוע לבד."
"מקובל עלי", ענה השופט, "אני אשתמש בהגיון שלך ואשלח את היד של הנאשם לבית הסוהר למשך שנה. הוא יכול להצטרף אליה או לעזוב אותה."
הנאשם חייך, ובעזרת הפרקליט שלו, הוא ניתק את הזרוע המלאכותית שלו, הניח אותה על דוכן השופט והלך לדרכו...

אישה אחת כועסת על בעלה "למה אתה מספר לכולם שאני מנהלת חיים כפולים?!"
הבעל: "כי זה נכון! את מנהלת את החיים שלך ואת החיים שלי…"

מורה: באיזה חודש פסח?
תלמיד: בכלל לא ידעתי שפסח בהריון!

2 זבובים עפו לבר, ואחד מהם נעלם.
אחרי כמה שנים הזבוב השני התייאש מלחפש אותו ואז פתאום קולט את הזבוב שנעלם - חזר!!!!
הזבוב שאל אותו: "לאן הוא נעלם כ"כ הרבה שנים??" הזבוב ענה לו: 
״שמע, הייתי תקוע בתוך ארנק של תימני״

שמן אחד בא אל הרופא בבקשה דחופה "אני רוצה להוריד את הבטן" אז מיד רשם לו הרופא את המתכון: ארוחת בוקר-שש חביתות ושתי כיכרות לחם ארוחת צהרים-כתף של שור אבוס ארוחת ערב-שלוש עשרה בלינצ`ס ושתי קערות מרק הבחור הסתכל על המתכון ושאל "כך מורידים את הבטן?" "אכן כן" ענה לו הרופה "כך תוריד את הבטן עד לריצפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.