רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביולי 2017

הלברנץ טבע בנהר במקסיקו

מאת חוקר קהילת לב טהור

הלם בקהילת לב טהור. בניגוד למה שהצטייר שהלברנץ לא נמצא במקסיקו מתברר שאכן גם הלברנץ עצמו עבר למקסיקו וביום שישי הוא הלך לטבול בנהר במקום שנקרא סן חרונימו ולעיני חסידיו הוא נסחף ולבסוף גופתו נמשתה מן המים.
מעניין לציין שבכל האתרים החרדיים מציינים את המקור מוויי נט שמצטט עיתון במקסיקו והם לא מעודכנים בכלום ממה שהתפרסם בשבוע שעבר שום תמונות כלום. בהערת אגב אני אציין שזו לא עבודה מקצועית. רק ב'בעולמם של חרדים' יש הכול הכול.
ועכשיו נחזור לענין בנימה אישית אני חייב לציין שאפילו אני הייתי בהלם כשעוקבים אחרי דמות במשך שנים אי אפשר שלא לציין עם כל הביקורת שמדובר באדם שהיה עילוי קנון שנלחם על העקרונות שלו.
מה שמעניין לציין שכמעט בדיוק לפני שנה ביום שישי כ"ג בתמוז תשע"ו נפטר אביו של הלברנץ - פנחס אלברנס מקרית יובל.
השאלה הגדולה היא מה יהיה הלאה עם לב טהור?
ימים יגידו-נמשיך ונעקוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.