רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביולי 2017

ווארטים


״המנוחה שאנחנו צריכים היא חלק בלתי נפרד מבנייתנו, בדיוק כמו שהעבודה הקשה היא חלק מחיינו״.

אחד שאל חבר שלו שעושה נסיעות לחו"ל לקברי צדיקים.תגיד מה תעשה אחרי תחיית המתים ממה תתפרנס?  הוא ענה לו אל תדאג יש הרבה צדיקים שלא יקומו

את האגדה על סוסי קאפוסט אינני מכיר אבל אני מכיר סיפור דומה.בווערבוי היה גר גאון עולם רבי ירמיה לעוו שהיה מתנגד ובעיקר התלוצץ מהרב הקדוש רבי הירש מליסקא.פעם בא אליו כפרי ואמר לו שאבד לו הסוס.אמר לו רבי ירמיה לך לכיוון ליסקא.כל הסוסים הולכים לליסקא.הסוף של הסיפור זה שהפויער הלך לליסקא ובדרך הוא מצא את הסוס....

פעם דיברו בנוכחותו של כ״ק אדמו״ר הזקן על אדם פלוני ואמרו שהרחמנות גדולה עליו. אמר אחד הנוכחים: אדם זה-אסור לרחם עליו. לא הניח לו אדמו״ר הזקן לסיים את דבריו ואמר מיד: נו, אדרבה-אם אסור לרחם עליו, הרי הרחמנות עליו גדולה עוד יותר.

לאחר מותו של אביו, החליט הבן לעזוב את אמו בבית אבות ולבקר אותה לסירוגין. 
פעם הוא קיבל שיחת טלפון  רצינית מבית האבות ... בבקשה בוא לבקר. 
הבן הלך וראה את אמו במצב קריטי וכשהיא על מיטתה הגוססת.
 הוא שאל: אימא מה אני יכול לעשות בשבילך?
 אימא השיבה ...בבקשה תדאג להתקין מאווררים בבית האבות, אין אף מזגן ! תדאג גם שבמקרר יהיה מזון, כי פעמים רבות ישנתי ללא אוכל.
 הבן הופתע ושאל: אימא, כשהיית פה לא התלוננת, עכשיו נותרו לך כמה שעות ואת מספרת לי את כל זה, למה? 
אימא ענתה ... זה בסדר, אני הצלחתי עם החום, הרעב והכאב, אבל כשהילדים שלך ישלחו אותך לכאן, אני חוששת שאתה לא תצליח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.