רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 ביולי 2017

על המאפיא של ה'עדה החרדית' שהשתלטה על 'טרה'

הבוקר אנו פותחים את העיתונים ושוב: כשרות העדה החרדית הצליחה לחדור לעוד מפעל ידוע ומכובד במשק הישראלי.
האם שאלתם את עצמכם פעם למה עכשיו? למה טרה לא עשו את המעבר הזה כבר לפני 20 או 30 שנה? למה למען השם הם היו צריכים לחכות 60 שנה - כן כן 60 - איך ייתכן שמפעל מסכים להפסיד במשך 60 שנה? מעניין, נכון?
אז כך. כשרות העדה החרדית הקימה במערכת מחלקה מיוחדת. איני יודע איך היא נקראת שם בפנים, אך מעשה זו מחלקת טרוריסטים. המחלקה הזאת יושבת מבוקר ועד ליל ומחפשת דרכים לחדור למפעלים תחת מתקפת טרור, עם הבטחות כמו הקלות כשרות(!) ועוד הבטחות מופרזות שלא משקפות את המציאות, כמו 'תוך חודש אתם תראו עליה של 50 % במכירות'.
מאיפה בדיוק יבוא הקונים? זו כבר לא בעיה, כי אחרי חודש, רק תעיז להוריד את הכשרות  נעשה לך כזה טרור שאתה תתחרט על הרעיון. יש לא מעט כאלו עסקים בשוק שפשוט  מפחדים מהטרוריסטים האלו ולא מעיזים להוריד את הכשרות בזמן שזה רק העלה להם את ההוצאות ולא נתן להם כלום בהכנסות.
זוית נוספת שהטרוריסטים פועלים: בחברת פירסום ידועה יש תופעה מעניינת, כבר כמה שנים כל הלקוחות שלו עוברים לכשרות של העדה החרדית... לפי כל הסימנים, הבעלים פשוט מקבל חבילה של מזומנים מהטרוריסטים, שמחזיקים במערכת כשרות שכל כולה נועדה לגרוף הון עתק בזכות הטרור על חשבון התמימים הרגילים לחשוב ש"זה הכשר טוב", ולא כשרות לנגד עיניהם... אחרת, למה הוא כל כך מתאמץ להעביר ל"עדה" את כל הלקוחות שלו?, 
עוד זווית מענינת:  כל חברה שעוברת להעדה החרדית בהתחלה היא רק מתחילה עם השלטים הבוטים: ה-ת-ח-ד-ש-נ-ו זועקות המודעות. רבותיי אכלתם עד היום טריפות ואז עובר שבוע נגמר הקמפיין ומאז אין שום מודעות (מעניין ממה מרוויח אז משרד הפרסום שמאחורי המהלך...)  אפילו המודעות שהיו בעבר  וכך הפירסום במיגזר החרדי יורד דרסטית, גם בגלל התנאים של הפירסומים מאוד נוקשים כל מודעה חייבת לעבר בכשרות כדי שתהיה להם שליטה על המשרדי פרסום שלא יעזו לעבוד נגדם ומי שעובד נגדם - חבורת הטרוריסטים יודעת בדיוק איך לעבוד. הכסף הגדול בא הרי מהמכירות - זהו ההכשר היחיד שנעשה שותף ברווחים, ומכאן מובן למה הם רוצים גם את תנובה וגם את טרה, כי מעתה הם למעשה ישלטו במחירים! 
כסף לא חסר להם ולאחרונה התחילו להשקיע בעיתונים תקציבים וכך יש להם במה שרק להם מותר לכתוב כל מני שקרים ובלוף וברגע שכשרות אחרת רוצה להגיב היא נענית בשלילה מהעיתון בטענה שהם מפחדים להפסיד פרסום גם פרטי מהתקציב של העדה וגם דרך דרישה של העדה החרדים מהחברה לא לפרסם בעיתון פלוני אלמוני. ואפרופו כסף לא חסר להם השמועות אומרים שהעדה החרדית החליטה לתת לטרה כשרות  ללא תשלום (העיקר הקרטל?) כשהמטרה הבאה היא קוקה קולה. כרגע לא נראה שהרב לנדאו יעצור בעדם.
עולם כמנהגו וימשיכו לקנות הלאה ולסמוך בעינים עצומות על הגוף הממוני הנאלח, שרבניו מדברים על הגריא"ל ועל שאר הרבנים כל דבר האסור. נשאר לנו רק להתפלל על עשרות המשפחות של משגיחי הכשרות שפעלו ב'טרה' - שהפכו הבוקר למקבלי קצבאות הבטלה, שימצאו עבודה במהירות ולא יזדקקו לאחרים
יום טוב
וצום קל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.