רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביולי 2017

המייל האדום סוער בעקבות הערה באחד הפוסטים האחרונים: מי האשם בגיוס ההמוני ובהרס צביונם הרוחני של בחורי חב"ד יוסף יצחק וילשנסאקי או המשפיע עופר מיידובניק. תשובתנו חד משמעית: אך ורק וילשנסקי

ר' חיים!

אם אתה רוצה לקבל דיאגנוזה כמה ואיך מתייחסים קוראים הנאמנים של 'בעולמם' למה שנכתב בו. אתה יכול לראות מהתנפלות של מיילים על הערה קטנה שנכתבה באחד הפוסטים האחרונים. באחד הפוסטים נכתב בסוגריים כי ישנם רבים שטוענים שעופר מיידובניק מצפת הוא האחראי לגיוסם של הבחורים כי הוא פסיכולוג במקצועו והחינוך שהוא מחנך הוא לא לעשות מה שאתה קשה לך אלא להיות עשיר להיות מוצלח ולהנות בחיים כי כך הוא מרפא את המשוגעים והבחורים מבתים הרוסים ולכן הוא הראשי שתומך ללכת לצבא ודוחף את כל הבחורים.

על ההערה הזו נכתבו לא פחות מ14 מיילים! שזה המון! זה מראה שלאנשים ובפרט בחורים איכפת

הרבה מהכותבים הזדהו כתלמידי צפת וכל אחד משך לכיוון אחר. הרבה כתבו שאסור לדבר נגד מיידובניק כי יש בו  לב טוב והוא באמת רק מתכוון לעזור לכולם ואין כוונתו לתקציבים כי הוא עני מרוד ולא לוקח כסף וגם הישיבה בקושי נותנת לו כסף והפוך וילשנסקי עויין אותו מאד ומזיז אותו הצידה.

הרבה כתבו הפוך: עופר הוא מניפולטור מטורף ראש מרושע שרק רוצה שליטה על רגשות הבחורים הוא אנס רגשות ושתלטן ואדם עם חוסר בטחון עצמי שרק רוצה אהדה ומקיף עצמו בכלבים אכזריים וכל הזמן מרכל ומצווה לאנשיו להחרים לאיים ולהפוך לקבוצה חזקה על ידי כוח מניפולטיבי.

עד כאן בערך מה שכתבו הכותבים. בקיצור

אנו פונים כאן לכל הכותבים. אנו מאד מכבדים שאתם כותבים לנו מיילים. זו אכן המטרה שחב"ד המושחתת שבנה וילשנסקי לא תמשיך במסע ההרס שלה ותוציא את גיוס בחורי ישיבה מהלקסיקון.  אך אנו חייבים שוב להסביר לכם: אין אנו מתערבים בעניניה הפנימיים של מוסדות צפת. כל הכותבים נראה כי הם שקועים באיזו פוליטיקה שמתנהלת כמו בכל קהילה בתוך צפת. אבל אנו במייל האדום לא באנו לסגור חשבונות עם אף גורם. ברגע שנעשה זאת נוכיח כי אין כונתינו לתקן.

הסיבה הפשוטה שאנו כותבים ונמשיך לכתוב רק את וילשנסקי היא פשוטה מאד: על הצקים על המסמכים על ההסכמים חתמה משפחת הפשע וילשנסקי ולא אף אחד אחר. הצבא לא מכיר ולא מעונין להכיר מיידובניק כזה או רב אחר הוא יצר קשה עם וילשנסקי והוא זה שמקבל את תקציבי השחיתות שעוד יחקרו בעתיד ולא אף גורם אחר לכן הוא האשם מבחינתנו.

אנו לא נכנסים כלל לכל הסוגיה הפנימית. תקרעו אחד את השני תשלימו לא משנה למייל האדום כלום. אנו נמשיך להזכיר רק את וילשנסקי ולא אף אחד אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.