רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 ביולי 2017

עשרות רבנים לנתניהו: "חזק ואמץ

*רבנים מהציונות הדתית חתמו על עצומת תמיכה בראש הממשלה בעקבות מהלכיו ל"ביצור צביונה היהודי של המדינה ושמירה על אחדות העם היהודי".*

עשרות רבנים מהציונות הדתית חתמו על עצומת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות ביטול מתווה הכותל ואישור חוק הגיור בוועדת השרים לחקיקה.

עצומת הרבנים מתפרסמת על רקע הפגנת הרפורמים והקונסרבטיבים שנערכה אמש (מוצאי שבת) מול בית ראש הממשלה, שבה הבטיח מנכ''ל התנועה הרפורמית: ''לא נאפשר מונופול חרדי בתחום הגיור ולא נוותר עד יישום מלא של מתווה הכותל".

הרבנים מבקשים ''לברך ולחזק את ממשלת ישראל והעומד בראשה, מר בנימין נתניהו, על החלטתה החשובה לשמירת קדושת הכותל ועל הפעולות לחיזוק מערך הגיור הממלכתי, מהלכים אלו מבצרים את צביונה היהודי של המדינה ושומרים על אחדות העם היהודי.

''אנו סבורים שהכותל המערבי, הקדוש לכל אורכו, כמו גם כל נושאי היהדות וההלכה הציבוריים במדינת ישראל צריכים להמשיך ולהתנהל תחת אחריותה המלאה של הרבנות הראשית לישראל כפי שהציג בחזונו מרן הראי"ה זצ"ל, מייסדה ומכוננה של הרבנות הראשית לישראל''.

הרבנים מדגישים במכתבם, ''אנו מתפללים ומקווים שממשלת ישראל תמשיך לחזק את זהותה היהודית של מדינת ישראל''.

בין הרבנים שחתומים על העצומה - הרב שלמה אבינר, הרב שמואל אליהו, הרב מרדכי גרינברג, הרב משה גנץ, הרב אליקים לבנון, הרב שבתי סבתו, הרב דוד פנדל, הרב חיים רטיג ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.