רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 ביולי 2017

ווארטים


"המשמעות של להיות חופשי אינה פשוט להשתחרר מהכבלים האישיים, אלא לחיות בדרך שמכבדת ומעצימה את החירות של האחרים"

בלק ר"ת בא לי קוגל 
בלעם ר"ת בא לי עוד מנה

אשת מרוקאי נפטרה ובסיום ההלווייה עוזב
המרוקאי במהירות את בית העלמין.....אומרים לו
החברים : "מוריס למה אתה ממהר כל כך ללכת...?
"תכבד לא יפה זו הייתה אישתך 22 שנה"
מוריס המרוקאי עונה  להם
אלוהים לא יודע מה הוא לקח
ברגע שהוא ידע,הוא עלול להתחרט

בעל ואישתו מגיעים לפסיכולוג.
מתלונן הבעל: "אישתי מאוד ילדותית."
שואל הפסיכולוג: "במה זה מתבטא?"
עונה הבעל: "היא כל הזמן גונבת לי את הצעצועים!"

זקנה נכנסת לבית מרקחת ושואלת את הרוקח:
"סליחה, יש לכם כדורים נגד עצירות?"
- "בוודאי", משיב הרוקח.
"יש לכם כדורי שינה?"
- "בוודאי"
"יש לכם חיתולים למבוגרים?"
- "בוודאי"
"יש לכם נרות גליצרין?"
- "בוודאי"
"יש לכם כלי לשיניים תותבות?"
- "בוודאי"
"יש לכם סיר לילה?"
- "בוודאי"
"יש לכם מד לחץ דם?"
- "בוודאי"
"יש לכם..."
- "רגע", עוצר אותה הרוקח, "למה את שואלת את כל השאלות האלה?"
"כי אני וזלמן, החבר שלי, מתחתנים בשבוע הבא", משיבה הזקנה. "רצינו לדעת אם אצלכם אפשר להשאיר רשימת מתנות לחתונה"....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.