רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביולי 2017

הלברנץ מת או לא מת?

מאת חוקר 'לב טהור'

אני לא קובע בזה מסמרות.אני כותב מחשבות.
בדקתי באחד האתרים הכי חשובים בצ'יאפאס מקסיקו שיש להם דף פייסבוק בו יש עידכונים יומיומיים של חדשות. הנושא של רצח והתאבדות ותאונות שיש בהם הרוגים זה לחם חוקם וכמעט כל כמה שעות יש שם איזה פוסט על איזה גופה שנמצאה וזה או רצח או התאבדות או תאונה עם תמונות והסרטות חופשי. בכל המעגל של הימים סביב הטביעה של הלברנץ יש מלא פוסטים כאלה. חוץ מאשר המקרה הזה. ודווקא באתר שכן דיווח על זה הם הציגו איזה תמונה שכביכול נסיון חילוץ שרואים בקושי איזה מקסיקני מתכופף לנהר משהו כזה. בעצם לא רואים כלום לא גופה לא מישהו מלב טהור בשטח כלום.
אז מה יכול להיות?
או שבאמת היתה איזו טביעה והיתה גופה ואז יש ספקולציות אם זה היה הלברנץ בעצמו או מישהו אחר.
או - שלא היו דברים מעולם. הכתבה שמדווחת על זה היא פייק ניוז דברים שמצוצים מן האצבע. הלכו וסיפרו להם כזה דבר והם כתבו מה שסיפרו להם. או שכל הכתבה הזו היא מכורה וכל המטרה שלה היתה להעלים את הלברנץ. ומה היה בפועל - יתכן שעשו איזה משחק וקברו שם גופה כמו של הגולם מפראג וכדו'.
כמה אנשים שמכירים את לב טהור מקרוב טוענים שזה ברור להם שלא היתה כאן שום טביעה. יתכן בהחלט שכשהיתה ה"טביעה" הזו אז הלברנץ כבר היה על המטוס בדרך לאיראן צוחק כל הדרך לטהרן.
ואת זה נראה בהמשך. אולי.
צחוק הגורל - הלברנץ שמח בג' תמוז תשנ"ד עשה סעודה - המשיחיסטים אומרים שהרבי לא מת. עכשיו בלב טהור משחקים אותה שהרבי שלהם להבדיל מת. אנחנו אומרים שהוא לא מת.
*    *    *
אז מה רואים פה בדיוק בתמונה?כלום.מי אמר שזה שם בכלל.
אם מישהו צילם אז הוא צילם רק תמונה אחת?אין עוד תמונות?
מה רואים?אדם עם כפפות עומד בתוך הנחל שאין לו עומק בכלל?ומה הוא עושה?
מאוד מוזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.