רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביולי 2017

צֹאן קָדָשִׁים • מעמד מרגש בחומש סעודה של ת"ת "נחמת ציון" שע"י מוסדות "שובו בנים




*רגעים מרגשים בשעה שלמדו הילדים יחד עם נשיא המוסדות הגר"א ברלנד שליט"א את הפסוקים הראשונים בחומש*

בהשתתפות הורי וסבי התלמידים, המחנכים הדגולים וצוות הנהלת הת"ת, התכנסו כל חתני השמחה - ילדי החמד של כיתה א' בת"ת "נחמת ציון" המתנוסס לתפארה בעיר ירושלים ושייך למוסדות המפוארים של קהילת קודש "שובו בנים", למסיבת חומש מרגשת ומפוארת במיוחד לרגל ציון תחילת לימוד החומש. כבר מבעוד מועד, נערכו צוות הת"ת וכלל הילדים למעמד המיוחד וההיסטורי – מתוך מטרה חינוכית לתת יקר וכבוד ללומדי התורה ולהעניק לילדים מתיקות וערבות בלימודה, הוכנו הילדים בלבוש פאר והדר לכבודה של תורה והתכוננו למעמד נרגשות וארוכות. הרגע הגדול והנשגב במסיבת החומש, היה עת צעדו הילדים בזוגות ברחובה של עיר בסדר מופתי ובשירה אדירה, אל ביתו נאווה קודש של ראש הקהילה, הגאון ר' אליעזר ברלנד שליט"א. לאחר שעה של שירה והתעלות בדביקות עצמה יחד עם הגר"א ברלנד שליט"א, זכו הילדים ללמוד את הפסוקים הראשונים בחומש ויקרא יחד עם הרב שליט"א. בתום המסיבה המרגשת, קיבלו הילדים את החומש החדש ועוד תשורה נאה מידיו של מנהיג הקהילה הגר"א ברלנד שליט"א. 
מסיבת החומש המפוארת של שנה זו, הייתה גדולה ומרשימה והצביעה על ההתפתחות האדירה והמבורכת של מוסדות "שובו בנים" והת"ת "נחמת ציון" של הקהילה המתפתחת באוהדי וחסידי בית מוסדות "שובו בנים". מניין הילדים בת"ת כבר עבר בלעה"ר את ה500 ילדים, ולקראת שנה"ל התשע"ח, אומרים בת"ת כי צפויים להגדיל ולהרחיב עוד את השורות בעשרות ילדי תשב"ר נוספים.  
בסיום מסיבת החומש המרגשת, הודו ההורים לצוות המסור של הנהלת הת"ת והמלמדים, על השקעתם המרובה בתלמידים לאורך כל השנה, ובפרט בעתות שמחה כאלו, אשר מנציחים בלב הילדים את הכבוד והאושר ללומדי התורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.