רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 ביולי 2017

ווארטים

פעם בא יהודי אחד לרב עובדיה יוסף ושאל אותו.יש לי חתול בבית שאני מאכיל אותו בשר כמה זמן אני צריך להמתין בכדי לתת לו חלב.חשב הרב עובדיה מה לענות על השאלה  המגוחכת.לבסוף שאל הר' עובדיה את האיש תאמר לי מה צבע החתול שחור או לבן? ענה לו האיש לבן.אמר לו הרב עובדיה אם כך אתה צריך לגשת לרב גורן הוא פוסק לאשכנזים.....

בעניין מה שכתבת כניסתו של ר' יחזקאל סרנא להיכל שלמה, שמעתי מעשה בר' משה שטרנבוך שהלך עם מאן דהוא ליד היכל שלמה והוצרך לנקביו ורצה להיכנס לשם כך להיכל שלמה, שאלו המלווה והלא הרב מבריסק אסר להיכנס שם...ענה לו ר' משה : אריין געיין טאר מען נישט,  ארויס געיין מעג מען...

חסידי ויזניץ מרכז תקפו איש בטחון בנתב"ג מאחר ובתשאול הבטחוני בירר אם השם מנחם מנדל הגר שמופיע בדרכון, אכן הוא

מתקיים הספד מר במרכז וויזניץ
על אבדן חצי אדמו"ר 
קיים וויכוח מה נאבד החצי של וויזניץ (האבא) או החצי של דעאש (האימה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.