רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 ביולי 2017

ווארטים


"לברוח מן הרוע הוא תחילתו של הטוב, ולהתפטר מאי ההבנה היא תחילתה של החוכמה."

העוקץ היומי
הרבה כסף אנשים שילמו עבור מעט שנאת חינם, ועבור ים של אהבת חינם לא הוציאו אפילו שקל.
וזהו שאמרה המשוררת; רבים דמעות הכאב שהורדתי לאהבה מדמעות האושר...

3 פעמים כתוב באשת חיל "בעלה"
1: באות (ב') "בטח בה לב בעלה"
2: באות (נ') " נודע בשערים בעלה"
3: באות (ק') "קמו... בעלה ויהללה" 
אותיות "בנק"
יוצא מזה שאין האשה מכירה בבעלה אלא בתור בנק..
 
אשה אומרת לבעלה:
"אלברט, אף פעם לא חשבת לקנות לי פרחים, מדוע?"
"כי עדיין לא הייתה הלוויה שלך!"

עורך דין יהודי יושב בפאב. לפתע נכנס בחור גלוח ראש עם מעיל עור וקעקועים, ומזמין את כל הפאב מלבד היהודי, לסיבוב הויסקי היקר ביותר בפאב. ושואל את היהודי: "יש לך בעיה? אולי תתבע אותי יהודון". עורך הדין היהודי יושב ומחייך בשלווה. גלוח הראש מזמין סבב שני לכולם, ושוב לא כולל את עורך הדין היהודי. היהודי ממשיך לשבת בשלווה ולחייך. אחרי סיבוב שלישי, גלוח הראש פונה לברמן ושואל אותו: "תגיד לי, היהודי הזה טיפש או משהו?" "ממש לא" עונה לו הברמן, "הוא פשוט הבעלים של המקום

נוצרי, סיני, מוסלמי ויהודי יושבים בבית קפה בשישי בבוקר ומשוחחים. הנוצרי אומר: "התאגיד שלי כל כך מצליח, שמחר אני הולך לקנות את רשת סטארבאקס!" הסיני אומר: "המפעלים שלי כל כך רווחיים, שמחר אני קונה את ג'נרל מוטורס!" המוסלמי אומר: "יש לאבי כל כך הרבה כסף מעסקי הנפט, שמחר אני קונה את פייסבוק!" השלושה מסתכלים על היהודי ומחכים לראות מה הוא יגיד. היהודי מסיים את הקפה שלו בשקט, מניח את הכפית על השולחן ואומר: "מצטער חברה, אני לא מוכר בשבת".

לחתונה של האריה הגיעו כל חיות היער. והגיע גם העכבר הקטן. העכבר התלהב, שמח מאד, וכל הזמן אמר לאריה: "מזל-טוב אחי! איך אני שמח בשבילך אחי! אתה מלך אחי!" האריה התאפק התאפק, ובסוף לא יכל יותר לסבול את העכבר הפטפן וצעק עליו בקול: "מה אחי? מי אחי? אתה עכבר ואני אריה!" "אח שלי", ענה לו העכבר, "גם אני הייתי אריה לפני שהתחתנתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.