רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביולי 2017

ההקצאות חלק משיטות הגניבה בבני ברק

רבי חיים שלום וברכה.

אתה מכיר אותם יותר טוב ממני ואני מתפלא כי בדרך כלל איני נוטה לתת תגובות. אבל כשאני רואה את הכותרות על פרשת ההקצאות בבני ברק, אני לא רק צוחק אני ממש לא מפסיק לצחוק !
הרי כולנו יודעים שאם תתחיל חקירה ולא משנה עם מי זה יתחיל שס גור או הליטאים יווצר מזה גלגל ענק של חקירות שלא יבייש שום לונה פארק בעולם. 
וכי היתה אי פעם בכל 60 שני תולדותיה של בני ברק איזו הקצאה שלא היה בה מתן שוחד ?
ומי מדבר על הקצאה, וכי ניתן לבנות מרפסת או גומא בבני ברק בלא מתן שוחד ?
וכי אפשר להפגש "לאמירת לחיים" עם מי שצריך בלא מעטפה ? 
רבי חיים לצורך הדוגמא גם אם היא לא כל כך טובה: כמה מבנים יש לחב"ד בבני ברק ? אחד? כמה מבנים יש לגור.... בבני ברק ?  אפשר לספור? בערך כמו כמות הגני ילדים...
אילו רק תתחיל חקירה בבני ברק על הקצאות מוטב לכל ראשי העיר ומהנדסה המיתולוגי למצוא חור בגוטאמלה לחיות בו את שארית חייהם. לכן שמדברים שם על איומים ותלונות בבני ברק על הקצאות אני לא יכול להפסיק לצחוק! זו הרי רק עוד שיטה להוציא עוד הקצאה למקורב נוסף ליטאי שונא ליטאי מחבל... או כמובן גור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.