רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 ביולי 2017

מבזקים

הגר"א שרמן ליצחק פלדמן ב'בקהילה': בתי הדין האלטרנטיביים הוקמו על ידי כופרים. בנט מתפלל ברעננה בבית כנסת של כופרים..

יואליש קרויס ל'משפחה' - "אמרתי לילדים שלי: תזכרו את מספר האסיר שלי ותחרטו אותו על המצבה שלי".. 

יעקב ריבלין בטורו ב'בקהילה': הח"כים החרדים רוצים שאבי גבאי ייבחר, למרות שהוא הכריז כי יפעל להסדרת תחבורה ציבורית בשבת. הסיבה: אם עמיר פרץ ייבחר, יאיר לפיד יעלה במדים. 

השר בנט מגיב לראשונה למתקפה החרדית נגדו לברייטקופף ב'משפחה' - "אין לי שום דבר עם הרפורמים. אני שר התפוצות ושר היהודים. אין לי פריבילגיה לפתוח מלחמה עם חצי מהעם בגלל שיקול פוליטי. עובדה שהרוחות נרגעו". 

דובר עיריית ב"ב אברהם טננבוים ב'קול חי' - "העובדות מהשבת האחרונה, שפועל אחד הגיע עם טרקטור שעה לפני צאת השבת. זה חמור וטופל מיידית. ועדת הרבנים יודעת טוב שראש העיר חנוך זייברט עושה הכל שלא יהיו עבודות בשבת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.