רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביולי 2017

תחקיר המייל האדום מגלה את מצב חב"ד: חב"ד המשיחיסטית - משותקת. חב"ד השפויה בראשות חברי הבית דין - מושתקת וחב"ד העסקנית החכמה והותיקה - שותקת

לכבוד ר' חיים שאולזון איש העקרונות הבלתי מתפשר!

הדבר שהכי מזעזע את הכותבים למייל האדום הוא אחד: למה חב"ד שותקת? מה קורה בתנועה הזו? היא הרוסה לגמרי? היא גוססת? איך לוקחים להורים את ילדיהם דורשים מהם תקציבי עתק משפילים את כבוד הרבי וכולם שותקים? מה קורה כאן?

לפני שבוע קיבלנו מכתב מעמיק ובו כתב לנו הכותב את הכותרת המעניינת אותה בחרנו להביא בראש הפוסט: חב"ד משותקת, מושתקת ושותקת.

הכותב הנכבד שניכר שאדם שמהלכים לו בחב"ד עשרות שנים מטיב לתאר את המצב בחב"ד כיום ממרום גילו. לדעתו המשיחיסטים הם אוסף משפחות הרוסות שצפת הרימה אותם ולכן אינם מבינים מימינם ומשמאלם הם משותקים. אין להם כל עמדה כל דעה אין להם כל מקוריות כל מה שצמד הפושעים וילשאנסקי והמפלגות שהקים יגיד קדוש יאמרו. כל שכן שהוא מגייס להם את הילדים בתוכם הם שמחים הנה הוריד לנו בעיות תקציביות לחמש שנים הבאות. גם אם וילשאנסקי יגיד להם עכשיו להוריד את כיפות יחי אדוננו מורנו ורבינו הם יורידו מיד. הם לא ברי דעה הם משפחות שהיו כל השנים בקצה המפה החבדי"ת או כמה משפחות עסקניות שבעקבות פשעים שעשו נזרקו מתוך חב"ד ווילשנסקי עשה עמם קואליציה לבנות את היצור הזה. מהקבוצה הזו אין מה לדבר. הם משותקים בלא ידיעתם וכלשון חכמים שוטה אינו מרגיש. כל מה שוילשנסקי יאמר קדוש קדוש קדוש יאמרו. גם אם יהפוך את כל ילדיהם לכלומניקים יכניס אותם למכוני הניסוי שלו בתי הספר לעבודה שהקים בו הוא לוקח בחורים מבתים של בעלי תשובה והופך אותם לילדי רחוב שהקשר שלהם עם הדת הוא ציצית וכובע וחליפה בשבת ליד אבא, ולקבלת תקציבים שלו הם רק יחייכו כמו מי שהזריקו לו חומר משתק.

[הערה: אנו כאן במייל האדום ממש לא מסכימים עם דברים אלו מתוך ההיכרות שלנו. הכותב לא צודק. אנו מקבלים המון מיילים ממה שנקרא משיחיסטים שרופים שממש ניכר שאינם כל כך משותקים ומדובר גם בציבור אינטלגנטי ואין לעשות הכללות. הכותב כנראה אינו מהזרם המשיחיסטי ולכן הוא מזלזל בהם. דעתנו מתוך כשבע מאות המיילים שהתקבלו בשנה האחרונה כי הציבור המשיחיסטי מאד מפוחד ומבולבל ונמצא בדרך להכרעה ועוד ידובר בעל כך] 

החלק השני בחב"ד הוא הרוב הדומם של הציבור המסורתי בחב"ד שבראשם נמצא בית דין חב"ד. הוא כפוך לרבנים שאותם מינה האדמו"ר. אולם לדעתו כאן "משה הבלין הכלב מכולב" [כך כתב אף שאין אנו מסכימים לכתוב כך אך מותר לאדם להתבטאות] הרס את הבית דין מפעיל טרור נגד הכהן הגדול ר' יואל כהאן שליט"א, נגד המשפיע האדיר עובד ה' ומשכיל ר' זלמן גופין שליט"א ועוד גדולי חב"ד הוא פשוט מאיים עליהם באיומים של ממש ומאיים לשתק להם את המוסדות וכך הם מושתקים בלבד. אך בתוכם בוערת אש להבה והיא תבוא יום לידי ביטוי. בסביבתו הקרובה של ר' יואל נשמעים ביטויים קיצוניים מאד, אך הפחד משתיק את עסקניו.

החלק השלישי בחב"ד הם העסקנים שבנו את חב"ד האהובה כל השנים הם אלו שהיו בקשר ישיר עם הלובאויטשר כל השנים. הם כותב לנו הכותב, רואים את מסע השמד הזה אך שותקים ובתוכם אומרים: זרקתם אותנו לכלבים קבלו את הצמד חמד וילשנסקי-הבלין. אנו בצד, כשתצטרכו אותנו תבואו להתחנן על חיי ילדיכם הרוחניים ונבוא לעזור. אתם זרקתם אותנו. קיבלתם את ההרס חב"ד של הפוקר וילשנסקי שהרס את הבית דין בשיטתיות והקים תחת האף מוסדות סרק.

עד כאן המכתב שקיבלנו ואנו מביאים את תוכנו משום כבודו של הכותב וגם כי הניתוח יש בו מן האמת.

את הערותינו למכתב נפרסם בפוסט נפרד בהמשך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.