רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביולי 2017

ווארטים


'' יהיה שלום כשהנשים הערביות יאהבו את בניהם יותר משהם שונאים אותנו היהודים''
(גולדה מאיר ז״ל)

"מדרכו של כסיל להאשים את זולתו בכישלונו; מי שמתחיל להחכים מאשים את עצמו, ומי שמשכיל אינו מאשים איש."
הבוקר במקווה זופניק בירושלים יהודי עשה סיום מסכת במקלחת וחילק שמפו וסבונים למשתתפים...
בחורה מתקשרת לחבר שלה מהאוטו שלה. אומרת לו :
אתה לא מאמין איזה אוטו מתחשב קניתי. 
החבר: מה זה אוטו מתחשב ?
בחורה: אוטו מתחשב לא כמוך. נסעתי באוטו
חשתי עייפות קלה נרדמתי. האוטו הוציא לי כרית.

פעם בבית הכנסת השכונתי התגלע ריב בין אדון כהן לאדון משה.
הרב של בית הכנסת רצה לגמור את הסיפור, והפציר במשה שיתנצל בפני כהן.
-בשום פנים ואופן לא!
אמר משה ,אך הרב לא וויתר וכך במשך כל יום, יום אחרי יום , הוא הפציר וביקש ממשה שיבקש סליחה.
לאחר שבוע של הפצרות נכנע משה, אך בתנאי אחד:"אני מוכן לבקש סליחה" -הוא אמר- "אבל אך ורק דרך הטלפון,איני מוכן להיפגש איתו פנים אל פנים".
הרב הסכים, אך רצה להיות נוכח בשעת השיחה.
בסדר,עונה לו משה, אין בעיה.
-שלום, הגעתי לאדון בוזגלו?
-לא,זה אדון כהן.
-הא *סליחה* סליחה טעות שלי....

אדם צלצל לרבו ושאל: אני כל הזמן רב עם אשתי, מה עושים?
ענה לו הרב, רוץ כל יום 2 קילומטר, זה יעזור לך מאד.
לאחר שבוע, כשצלצל הרב ושאלו: נו, איך הולך?
היתה התשובה: הרב העצה שלך מליון דולר, אין שום מריבות, אני כבר 14 קילומטר מהבית...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.