רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביולי 2017

פנינים נבחרים מתוך המופע הגדול של האדמו"ר האהרוני מסאטמאר

מאת סאטמארי אהרוני

בהמשך לכנס 'גזירת גיוס הכספים' שהיה השבוע במאנסי

,, ובהמשך לסיפור השנינה עם הנשיא טראמפ ורה"מ ישראל, ממשיך להיערם הציטוטים שהאדמו"ר מסאטמאר רבי אהרן טיילבוים אמר לעבר ראשי הישיבות, האדמורים והעסקנים שישבו שם.

רבי אהרן פונה לראשי הישיבות רבי אהרן שעעכטער ורבי מלכיאל קוטלער:
אתם יכולים לתת לי נתונים בכמה בחורים מדובר שגייסו אותם מהישיבות?
 שני ראש הישיבות עונים לו: יש עסקנים ורבנים חשובים שיש להם את הנתונים_רבי אהרן:
 כזה נושא חשוב שאתם מרעישים עולמות ושורפים כל חלקה טובה בעם ישראל ואתם מסתמכים על אחרים? טוב, מי הם העסקנים?
רבי מלכיאל: יצחק שטערן והגאון הגדול רבי אהרן וואזנר שליט"א_רבי אהרן:

מה? עליהם אתם סומכים?
על יצחק שטערן? תבררו בוויליאמסבורג, בלונדון ובירושלים כל מקום שברח ממנו גם מכונית משומשת לא תקנו ממנו, אהרן וואזנר? רגע, זה שיום אחד מחליט שהוא רב ויום למחרת מחליט שהוא נגיד וטפסר ושניהם זה דמיונות הקודחים במוחו? תבררו באלעד שם התגורר כשאחיו רבי יוסף בנימין מונה כרב הקהילה אצלי בלאנדאן, הבן אדם החליט שהוא רוצה להיות רב הקהילה במקום אחיו באלעד, לא רק שלא נתנו לו את התפקיד אלא אפי' על לענות שמאטעס לא נתנו לו ועזב בבושת פנים לירושלים ושם מי הסתכל עליו ועכשיו מצא לו פרנסה יפה...  עליהם אתם סומכים?*רבי אלי' בער וואכטפויגל ורבי דוד שוסטל מתערבים בצעקות רמות: יש את העסקן הגדול והידוע עמרם טייטלבוים מירושלים שיש לו את הנתונים המלאיםרבי אהרן: *מה? זה מאתרא קדישא ששיקר בשביל כסף רב וטען יחד עם 'השמידלים' (ר' דוד שמידל...) שיש בגבעות קרוב לירושלים (בית שמש...) קברים של שופטים ונביאים, תנאים ואמוראים ובגלל בצע כסף אכזרי ומרושע מאות משפחות כספם ירד לטמיון ואין להם היכן לדור, עליו אתם מסתמכים?*
אם אתם באמת חוששים שיש גזירת גיוס אז תשבו עם כל האנשים הקשורים לכך כמו חברי הכנסת של אגו"י ודגל, ועד הישיבות ועוד ועוד בכדי לדעת את האמת מה קורה, מכל מה שאני מבין פה זה שאת האמת מה שקורה האם יש או אין גזירת גיוס ממש לא מעניינת אתכם ונגררים פה אחרי גזירת גיוס כספים במרמה.
 (וכאן התקיף בחריפות את ליצמן אייכלר ומוזס שלא פועלים בעניין כלום בעוד שפרוש מאגו"י. גפני, מקלב ואשר מדגל התורה פועלים רבות הן לטפל בעניין והן להסביר את העניין)
הגיע הזמן שתפסיקו לקנות לוקשים מרבנים שבקושי יש להם מנין בכלל ותפסיקו להאמין לרמאויות שכל תכליתם הוא לחלוב עד ועוד כספים מיהודים תמימים

ואז הם נשארו בפה פעור והשקט השתרר לזמן ארוך מאד וכדי בזיון וקצף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.