רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביולי 2017

האם הרבי הקדוש והטהור עבר טיפול פסיכיאטרי?

שלום חיים
אנו חסידי ויזניץ מרכז לשעבר, וכפי שבודאי ידוע לך באחרונה המצב שם מאד מתוח, יצאו הרבה מהחסידים וביניהם אנחנו ועזבנו את הקהילה.
בין העוזבים הסתובבה שמועה לא מבוססת כי הרבי מטופל ע"י פסיכיאטר, ובצענו תרגיל מבריק , התקשרנו לכמה פסיכיטארים כאילו אנו גבאי אדמו"ר כלשהו ותוך כדי להוציא מהם אם מי מהם טיפל באדמו"ר.
אחרי הרבה טלפונים הגענו לפרופסור עמירם שראל, מרחוב זלמן שזר 29 ברמת גן, והופתענו לשמוע ממנו כי הוא אכן טיפל במנדלי.
להלן ההקלטה:
ההקלטה בMP3 ולכן ביקשנו להמיר זאת ל-MP4 בשביל שנוכל להעלות זאת

תמליל השיחה

שלום ד"ר עמירם שראל? 
מי זה?
אני מדבר עם ד"ר עמירם שראל?
עם מי אני מדבר?
אם.. אני ברוך.
כן ברוך.
נוכל לדבר עכשיו רגוע?
כן.
אה...אז ככה, ביררתי עליך הרבה, תבין, כסף זה לא הענין כאן. ראיתי כמה המלצות עליך. שמעתי שאתה מתייחד בשילוב טכניקות יחודיות תוך התאמתן למטופל ספציפית.
איך הגעת אלי?
חיפשתי בפסיכיאטרים דברתי גם עם אנשים.
התקשרת למשהו כדי לקבל את הטלפון שלי?
לא.
טוב, אז מה הדבר שמפריע לך ?
לא, זה לא מפריע לי...זה כאילו... אני גבאי של משהו אחר. אתה מכיר את הציבור החרדי?
כן, בהחלט.
שמעתי שהיו אצלך גם חסידיים.
איזו חסידות אתה מתכוון הפעם?
אני כאילו.. גבאי של אדמו"ר מסוים.
איזה?
אתה מבין שאני לא יכול להגיד לך עדיין.
כן..
אני עבדתי הרבה עם אדמורי"ם.
ממ... לא, אני מדבר פה על אדמו"ר גדול. לא משהו קטן... מדובר כאן על מנהיג של אלף משפחות... אני צריך לדעת שאתה יודע מה זה אדמו"ר.. מה זה חסידים, איך מתנהל כל הדבר הזה...
אני אומר לך שאני עבדתי גם עם האדמו"ר מויזניץ וגם עם...
איזה?... אה, עם רבי מנדל עבדת?...
כן!...
לא.. כי שמעתי מהגבאים שלו..
מזעזע!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.