רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביולי 2017

חסידי הרב פינטו מזכים יהודים בהנחת תפילין





אל רחובה של עיר יצאו פעילי קהילת הקודש "שובה ישראל", כאשר לעיני רוחם מטרה אחת - להוציא לפועל את קריאת הקודש שקיבלו מרבם כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו.

לאחר קבלת הקריאה אשר מעוררת בדבר חשיבות המצווה העצומה של הנחת התפילין, יצאו הפעילים היקרים, אוחזים בתיקי תפילין, מוכנים לזכות את עם ישראל.

בשמש הקופחת של תמוז עומדים בחוצות , מדברים עם כל אשר מזדמן אליהם ומוכן לשמוע בחשיבות המצווה, מלמדים את כל אשר יש בו רצון ללמוד איך לקשור ומה לברך ומרבים נחת על ידי זיכוי עם ישראל במצווה אשר מקיימת, לדברי רשב"י, "ועשו לי מקדש בתוככם" - ממש בונים את בית המקדש.

לשמחתנו הרבה, הגיע לאוזננו כי במבצע הנחת התפילין הגדול של אנשי "שובה ישראל" נוחל הצלחה מרובה, ותוך זמן קצר התקבלו אלפי קבלות מיהודים אשר התעוררו בליבם ממסירות הנפש של הפעילים היקרים.


תלמידי כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו במבצע רחב היקף בארץ ובעולם חלוקת תפילין לעשרות יהודים ברחבי הארץ ובעולם המבצע יזום כחלק ל"יסודות שובה ישראל" שכבוד פינטו יסד לחיי קהילתו שובה ישראל. המבצע החל בחלוקת תפילין לכל יהודי באשר הוא שם שחפץ לקבל להניח תפילין 

בשבועות האחרונים, החל מבצע חלוקת תפילין לעשרות יהודים בארץ ובעולם הצימאון לעורר את מצות הנחת תפילין הקשר בין האדם לאבינו שבשמים אומר אחד מפעילי שובה ישראל .

חולקו תפילין מהודרות פעילי כבוד האדמו"ר בעצמם הגיעו לחלק התפילין בשם כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א,אחד מהפעילים בשם שמעון אבישרה אומר אנחנו קיבלנו הנחיה מכבוד האדמו"ר פינטו לחלק לכל יהודי ללא כל קשר למצב כלכלי,העיקר שנזכה שעוד יהודי יניח תפילין זכינו .
הפרוייקט הזה הפך למבצע תפילין הגדול בעולם למעלה ממאות יהודים שקיבלו על עצמם להניח תפילין מידי יום,קיבלו תפילין מקהילת הקודש שובה ישראל בארץ ובעולם.

בן ציון עטיה מספר לנו שאחד הנסיעות שלו נסע במונית ספיישל ושדיבר על אודות המבצע לנהג מונית ,הנהג אמר לבן ציון לא הנחתי תפילין 20 שנה ,אם תארגן לי תפילין וסידור אני מקבל להניח תפילין כל יום ,בן ציון סיפר לאדמו"ר פינטו שמיד נתן הוראה לרכוש תפילין לנהג מונית .

אחד מיני הסיפורים המרגשים למבצע חלוקת התפילין במפגש עם חיילי צהל לוחמים פנה אלינו לוחם ששמע אודות המבצע ביקש תפילין במידי הישיבה התארגנה ורכשה תפילין מהודרות עבורו הלוחם התרגש וקיבל להניח תפילין כל יום.

שמעון ודוד הממונים על הפרויקט הגדול מבצע הנחת וחלוקת תפילין אומרים לנו נמשיך במבצע ותדעו שכל אדם שקשור בקהילת הקודש שובה ישראל כבוד האדמו"ר פינטו יסד לפחות פעם בשבוע יש לזכות יהודי להניח תפילין ולהשתדל לרכוש ליהודים שיקבלו להניח תפילין זכות גדולה ועצומה אמר האדמו"ר פינטו באחד משיעוריו ליסודות שובה ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.