רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 ביולי 2017

עמרם אדר מעניק לכם כרטיס טיסה ל"רבי נחמן" - צפו!

אחרי שנים של עבודה מאסיבית, ואחרי למעלה מארבעה מיליון צפיות ביוטיוב ללהיט "הלילה", עמרם אדר בדרך לאלבום שני, מתוכו יוצא כעת הקליפ בהפקה עדכנית וחדשנית לסינגל הראשון ששוחרר לפני חודש "רבי נחמן".

אדר חיפש מילים בעלות משמעות שיעשו טוב על הלב לכל אחד ששומע אותן, והוא מצא אותם אצל "רבי נחמן", שכל הזמן מדבר על כך ש'מה שהיה היה, ושצריך תמיד להתחדש ולהיות בשמחה, ואסור להתייאש בשום אופן'.

עם שלל הדיבורים היפים והמחזקים הללו ניגש עמרם לעבודה יחד עם המלחין והתמלילן איציק שמלי, ובכוחות משותפים בהפקת ענק עם המפיק והמעבד המוסיקלי תמיר צור, קיבל השיר צורה צבע וקליפ וזכה לשם "רבי נחמן".

הקליפ עצמו בוים והופק ע"י ירון נתיב וצולם בלוקיישנים מרהיבים על חופי מיאמי-ביץ' שבפלורידה, הקליפ מספר את סיפרו של אדם שפוטר מעבודתו אבל בכל זאת לא מתייאש וממשיך הלאה, ומגלה את דברי "רבי נחמן" בנושא הזה, וממש חוזר לעמוד על הרגליים למרות כל הקשיים שעבר.

עם התחלת הרישום לטיסות לראש השנה לאומן אצל "רבי נחמן", מודיעה חברת ההפקה של עמרם אדר כי בין כל אלו שיגיבו על הקליפ בכל מדיה שהיא או במייל בכתובת: rabi2017uman@gmail.com וישאירו שם וטלפון, יוכנסו להגרלה מיוחדת שתיערך בראש חודש אלול תשע"ז (22.08.17) - בה יחולק לאחד מהם כרטיס טיסה (מארץ ישראל, או מארה"ב) לאומן בראש השנה ב-מ-ת-נ-ה, לכם לא נותר אלא לשנס מותניים, להגיב ואולי לזכות.

"רבי נחמן" זה לא סתם עוד שיר, או סתם קליפ, מסכם עמרם - יש בו מסר עצום לכל בר דעת כי רק בשמחה נוכל לשרוד בעולם המשוגע הזה של 2017.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.