רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 ביולי 2017

טור כואב ודומע על הסדיסטיות של הלברנץ

טור כואב ודומע על פטירתו של האי צדיק האי גאון בסדסטיות האי גאון רשע מרושע שבצילו זכיתי לחסות במשך חצי שנה , וזאת אחרי שזכיתי לשטיפת מוח אחרי שיחה של שמונה שעות עם הטינופת בכבודו ובעצמו, אוי מי יגלה עפר מעינינו מי בכלל מכיר את תורת הנוכלות כמוהו , 
אנחנו התעוררנו בבוקר לעולם חדש עולם הנוכלים והשקרנים נשארו יתומים כי אין מי שילמד לנו את תורת השקר,
כמה אני מתגעגע לטכס הורדת והפשטת הבגדים ובפקודת קדשו נשכבתי על השולחן הקדוש והחטיפו לי בערום מכות כמצוות מלקות הכתוב בתורת הטינופת , כמה זה טיהר וזיכך אותי , איזה געגוע,
איך אפשר לשכוח את השינה העריבה על מיטת ברזלים בימי הנעורים , ובאור השחר העירו אותי מהשינה על ידי שפיכת דלי מים קרים על הראש , 
רבינו רבינו  איך עזבת אותנו לאנחות ,
תרקב בקברך בשלום ותיחנק בגהנום אמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.