רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביולי 2017

הרב חיים אמסלם תתעורר

לכבוד הרב חיים אמסלם שליט"א/יו"ר תנועת עם שלם
מכובדי,                                
אתה מנדנד תינוק מת בעריסה, קוראים לו בנט, והוא לא מחייך?

כמי שמלווה אותך מאז שטרקת דלת לש"ס, לוויתי בספקות גדולים את התפקדותך לקן הצרעות "הבית היהודי". החלפת השם מהמפד"ל ל"הבית היהודי" האריכה חיים של חולה שממשיך להיות אנוש, כאשר האקדח של תקומה- החרדלים - המשיחיים- המתנחלים, שבצל האדרת פני הרב קוק מניפים את אגרוף כהנא לרקת הבית היהודי ככלי בידם. והלאה לפרפריה, לקיבוץ הדתי, לערים בקו הירוק.
אני יכול לתמצת את החזון שלך : להשיב ליהדות הספרדית את עוצמתה ברוח רבני צפון אפריקה והרמב"ם בראשם , לחיים של תורה, ציונות, שוויון, מדע וקדמה. והיא העטרה הנבגדת על ידי ש"ס.
בחלת בשתי דתות/כתות, שאין להן אח ורע בתולדות עם ישראל. פשוט דתות חדשות. היהדות החרדית האשכנזית  שיסודה - פטור בסיאוב כלכלי- שנור-סחר בדת- גזענות – ועסקנות פוליטית , בה עסקנים לוחשים דעת תורה לקשישים ומהם לממשלה, לכנסת ולתקשורת, לחרחר פוליטיקה...דת חדשה בת 60 . ולעומתה ש"ס דת חדשה בת 35, ספרדית שפוטת ליטאים - שטופת מגיה - עסקנית - פוליטית, "אביב חרדי לפריקת עול המשטר הגלותי האפל" מאיים עליהן. הן משיבות בהסתגרות, הקצנה, הדרה, מלחמה בקדמה והמרת דתם של ציונים לחרדים, בחוסר אונים. גיור אימתם כי הוא מרבה ציונים. אתה חרדתם כי האמת שלך פוקחת עיניים!
התפקדת לבית היהודי, באשליה שזו הציונות הדתית הקלסית של תורה ועבודה החפצה בתיקון והתנצלות להשיב את בניה הספרדים "האובדים" שהבריחה, בגזענותה בעבר, לזרועות הליכוד וש"ס, הם החזון שלך. הציונות הדתית הקלסית, הקיבוץ הדתי, גבעת שמואל כמשל לערים בקו הירוק, מושבי הפועל המזרח, ערי הפיתוח, לא שם, הם מתו, גזו, הרימו דגל לבן, אפסו כוחותיהם למול דת הדורסנות הרבנית חרדלית. אכן דתות חדשות, עויינות, למול דת האמת שלך ושל הציונות הדתית הקלסית ויהדות ספרד והמזרח, כדרך הנבחרת לקיום חיים יהודיים תורניים שלמים בארץ ישראל בלי מסחר בדת. הציונות נגזרו מחלפות ראשה והיא בקניית שלטון מהן, טוחנת עיוורת מתחת למקדש"ס, מקדש ליטא,  מקדש מדינת יהודה, עד שלא תוכל קום מדינית, ביטחונית וכלכלית וקירות הבית ייפלו בקריאה נואשת "תמות נפשי עם פלישתים".....ולא הזכרנו דתלשי"ם הנסים מפניהם, חילונים, שומרי מסורת, מסורתיים ורפורמים.....
שיח הטינה החרדי שהתמצא בביטוי "מזרוחניק" בא ממקום של קינאה וחרדה. בנט כרת ברית עם לפיד לממשלה ציונית מגשימה ובגד בו למען הסכמים אפלים עם הציר ליצמן דרעי המושחתים. נתניהו פיזר ממשלה ציונית בתואנת משילות והלך לבחירות. העדפתו המיטה עליו את מסע הייסורים העוין לו ולאשתו ואת החקירות . בדיעבד נתניהו עשה טעות. אחרי הבחירות היה בידי בנט לשמור את הברית עם לפיד ולהכתיב ממשלה ציונית. בנט בגד בלפיד וברעיון הממשלה הציונית. בנט נכנע לרבני החרדלים ולעזאזל לפיד. מי שבגד פעם חשוד שהבגידה בעורקיו ואתה לא יתכן ששמת יהבך בו?  הוא לא סופר אותך ואת הספרדים והמזרחיים הלכודים ברשת....
אכן בשטח ציונות דתית קלסית חבולה. מאות אלפי ספרדים ומזרחיים ואתה, חסרי בית אמתי. תקים מיד בתוך הבית היהודי סיעה ותכריז : " מי להשם אלי". תמשיך בהסברה לפקוח את עיני העם להצלתו מפני עצמו ומפני שלושת הדתות החדשות. התינוק המת בעריסה בנט לא מחייך לך בחנופתו לחרדים. אתה חייך לציונות הדתית הקלסית, לספרדים ולמזרחיים ולכול שוחרי הפלת המחיצות העדתיות להיות עם אחד בשוויון. היו קשובים לשטח ובבוא העת הכריזו עצמאות והכול פתוח.
                                 ברגשי ידידות. הרב שמואל אסולין קרית-גת./יו"ר "שומרי המסורת"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.