רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביולי 2017

מבזקים

מארה"ב מגיעה הידיעה המרה על הסתלקותו של כקש"ת האדמו"ר מזוועהיל ארה"ב זצוק"ל חתנו של בעל השפע חיים מצאנז זי"ע , יצויין כי בימים האחרונים התקיימו תפילות לרפואתו ואמש נערכה תפילה מיוחדת בציון זקינו הרה"ק רבי גדליה משה מזוועהיל זי"ע בהשתתפות המשפיע הגה"צ רבי יוסף הירשלר,הרה"צ רבי אהרן טויסיג, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, הגאון רבי פישל מוטצען, ועוד,אולם לדאבון כל בית ישראל ניצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון הקודש על מסע ההלוויה נביא פרטים בהמשך. 


ח"כ מלכיאלי לגרודקה ב'בחדרי': "לש"ס בירושלים יש הישגים גדולים - בלי 'דילים'. לא ברור לאן 'דגל' חתרו להגיע ומה השיגו, רואים שחלק מהרבנים בעד וחלק נגד. אם הדיל יקבור את קריית יובל - אנחנו בוודאי לא בסיפור. תבדוק בקרית יובל אצל הרבנים, ואברכים שמצביעים ל'דגל התורה', לא אברכים שלנו, האם הם מרוצים מהדיל הזה, התשובה היא שלא". 

עמית סגל ב'מקור ראשון': על שיפודי הגריל בלהב 433 נמצאים בימים אלו כל סביבתו הקרובה של רה"מ כיום ולשעבר: ארי הרו, גיל שפר, דוד שמרון ושלמה פילבר. במשטרה עושים הכל שאחד מהם ימסור מידע מפלילי נגד ביבי נתניהו. השבוע השני של גבאי היה שנוי במחלוקת ופחות מוצלח. הוא פשט בסערה על תחנות הרדיו החרדיות, השמיע מסרים חילוניים בעד תחבורה בשבת והרפורמים, ולקינוח אמר שייקח קולות ממצביעי ש"ס. 

ישי כהן ב'כיכר' עם שמות רבנים נוספים שהגישו לרבנות בית שמש - רבני הדת"ל: רבי אליעזר שנקולבסקי ורבי אלקנה סגל. רבי גד אטיאס רבה של מטה יהודה, רבי חיים שמילה מרבני לוד. רבי מרדכי מלכה ורבי עופר עקיבא. בימים האחרונים מתגלגל רעיון חדש שאולי יגרום לסערה במערכת הבחירות. על פי המתווה החדש - בסיבוב הנוכחי ייבחר רב אשכנזי, כששר הדתות יעשה מאמץ לקדם בחירה של רב נוסף ספרדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.