רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 ביולי 2017

סך תקצוב 'עוז לתמורה' בסמינר 'הפלג' עד כה: 870 אלף ש"ח!

מאת מרכז החדשות

אמש נערך כנס לסמינר הפלג העומד לקום בשנה הבאה בירושלים, כפי שנחשף אמש בתחילה תוכנן לקום סמינר ע"י העסקנים בפלג התומכים בסמינר על טהרת הקודש, אולם, הרב אוירבך הורה שלא לפתוח סמינר על טהרת הקודש, אלא סמינר מתוקצב ע"י משרד החינוך כסניף לסמינר של הפלג בבני ברק, עליו נחשף כבר בתחילת השנה שהצטרף לתוכנית 'עוז לתמורה' של משרד החינוך.

בדיקה עדכנית באתר משרד החינוך כעת לאחר סוף שנת הלימודים במוסדות החינוך לבנות, מלמדת כי התוכנית תוקצבה במלואה בסמינר, וסך הסכום שקיבל הסמינר רק עבור מימוש תוכנית עוז לתמורה הוא 870 אלף מתוך 2.7 מליון תקצוב שקיבל המוסד בס"ה. (מצורף צילום מאתר משרד החינוך) שאגב, נכון לסוף שנת הלימודים מכיל 262 תלמידות.
כזכור כפי שפורסם עיתון הפלס תקף בחריפות את התוכנית של עוז לתמורה כמי שנועדה לשנות ולחלן את הציבור החרדי, אולם מתברר שדיבורים לחוד ומעשים לחוד, והתוכנית מיושמת הלכה למעשה בסמינר הפלג, ותיושם גם בסמינר החדש של הפלג בירושלים. מנהלים ואישי חינוך מביעים את חששם כי פריצת הגדר של סמינר הפלג בנושא, עלולה להביא את משרד החינוך לכפות את התוכנית על כל הסמינרים החרדיים, ללא יכולת התנגדות כאשר הם משתמשים בכניסתם של הפלג בתוכנית כביכול "אפילו החרדים 'הקיצוניים' הצטרפו לתוכנית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.