רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביולי 2017

הסכם הגג הראשון במגזר החרדי: "12,500 דירות באלעד" 1

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט הודיע הערב בועידת 'מתמקצעים' של שלומי אמונים בעיר אלעד כי בקרוב ייחתם הסכם גג בעיר, אשר יכלול למעלה מ 12,500 יחידות דיור. 

הדבר מתווסף להסכמי גג שייחתמו בקרוב באשדוד ובנהריה. "הסכם הגג באלעד הוא מביא פריצת דרך משמעותית", אמר השר גלנט. ״אני רוצה לברך את ראש העיר ישראל פרוש שמצעיד קדימה את העיר ומביא יחד איתנו לתוצאות. 

לדברי גלנט, "יש בישראל צורך במיליון יחידות דירות לעשרים השנה הקרובות. 20 אחוז מתוך דירות אלו צריך להיות עבור הציבור החרדי. לשם כך הקמנו לאחרונה אגף לענייני חרדים על פי המלצת חבריי לסיעות החרדיות. המטרה שלנו היא לתת מענה איכותי במחירים סבירים. עלינו לפתור את הבעיות באמצעות בניית ערים חרדיות ובהוספת יחידות דיור בערים הטרוגניות". 

השר סיפר שבקרוב תהיה פריצת דרך ברכסים, מקום שהתב"ע בו היתה תקועה משך 28 שנה. "תוך חודשים אחדים הצלחנו להתגבר על הקשיים והמורכבויות והתכנית עתידה לקבל תוקף בקרוב מאוד".

ראש העיר אלעד ישראל פרוש, המארח את הועידה יחד עם חבר העירייה פנחס גרוס, גולל את קורות העיר אלעד בפני המשתתפים והרחיב אודות הפעולות אשר נעשו בעיר בשנים האחרונות.

ראש העיר ישראל פרוש, שיבח את שר הבינוי והשיכון יואב גלנט: "זה שר של תכל'ס, לא מדבר - עושה ומזיז עניינים".

קודם לכן, סיירו עשרות נציגי סיעת 'שלומי אמונים' מכל רחבי הארץ יחד עם סגן שר החינוך ויו"ר שלומי אמונים מאיר פרוש, בעיר אלעד בנקודות מרכזיות ובאתרי הבנייה העתידיים והנוכחיים.   

מצו"ב תמונות לשימוש עבור ידיעה זו - צילום: אלי סגל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.