רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 ביוני 2017

מבזקים

איגרא ב'גל"צ': ראשי הסיעות החרדיות הגישו הצעה לרה"מ נתניהו בה הם מבטלים את מתווה הכותל שעבר בממשלה ושומרים על הסטטוס קוו הקיים.

'קול ברמה': מאה משפחות חרדיות ב'מעלה אדומים' מנסות לקבל מבנים לגני ילדים ובתי ספר ללא הצלחה. נכון לעכשיו, כ- 140 ילדים נמצאים ללא קורת גג. לטענתם, ראש העיר כשריאל מבקש לגרש את החרדים מהעיר.

הפיגוע הקשה בירושלים: המפכ"ל רוני אלשיך שהיה בדרכו לביהכנ"ס קיבל את הדיווח על הפיגוע ותוצאותיו ועשה מיידית את דרכו לזירה. נתניהו קיים בליל שבת הערכת מצב טלפונית יחד עם: השר ארדן, המפכ"ל אלשיך וראש השב"כ. השר ארדן ללביא ב'קול חי' - "באירוע ביטחוני יש פיקוח נפש והמפכ"ל שאמור לנהל את האירוע מטפל בו גם בשבת. אנחנו יודעים מתי מדובר במצב של פיקוח נפש ומתי לערב את המפכ"ל בשבת".

גרודקה ב'בחדרי': משבר פרץ בין ר"ע ירושלים ניר ברקת לבין סגנו ונציג 'הפלג' חיים אפשטיין. הסיבה: ברקת העניק תעודת הצטיינות לאויב הגדול ביותר של 'הפלג', לחוקר המשטרה דוד קוריאט, מי שמנהל את כל חקירת ההטרדות נגדם. בתעודת ההצטיינות שקיבל קוריאט נכתב - "בשנה האחרונה הוביל חקירת פרשיה חמורה של סחיטה באיומים. בזכות פעילותו המקצועית נאספו ראיות נגד עשרות חשודים ובקרוב הפרקליטות תגיש כתבי אישום חמורים".

כותרות היומונים הבוקר על חילולי השבת האחרונה - 'המודיע': "ציבור שומרי השבת עוקב בכאב ובדאגה אחר המאמצים למניעת חילולי שבת - בחסות משרדי הממשלה". 'המבשר': "למרות המחאות: רכבת ישראל ביצעה השבת עבודות". 'יתד' על חילולי השבת - "הפכו את יום השבת ליום התחזוקה והשיפוצים של מדינת ישראל. המדינה מפרה באופן שיטתי ומאסיבי את הסטטוס קוו. בנוסף לעבודות הרכבת השבת ובשבת שחלפה, מופעלים קווי תחבורה פיראטיים בשבת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.