רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביוני 2017

ההטרדות והסחיטה של המחבלים

מאת מרכז החדשות

המשטרה פרצה אתמול בצהריים לביתו של דוד זיסמן במודיעין עילית החשוד פרשיית סחיטה באיומים וההטרדות של אנשי הפלס לצד אחרים שזומנו בימים אלו לחקירה.

כפי שפורסם בשבועות האחרונים בוצעו גל מעצרים וזימונים לחקירה שביצעה המשטרה למטרידים הנמנים על הפלג  המעורבים במסע ההטרדות והאיומים לראשי החברות במשק כזכור לפני כשבוע התקיים דיון בבית המשפט בדלתיים סגורות לבקשת חברת ימות המשיח, בו חייב בית המשפט את חברת ימות המשיח להביא פרטים רבים על מספר רב של קוים ממאגר החברה, ביניהם פרטי המתקשרים לקוי טשטוש שבוצעו עבור ההטרדות נגד מפרסמים, וכמו כן המשטרה קיבלה מידע מחברות נוספות עבור קו שירות פלוס של חיים יברוב בו היו מוזכרים מספרי הטלפונים של המפרסמים וראשי החברות במשק.

וכן קוי ווצאפון ששימשו להעברת מסרים להטרדות.

כזכור בגל המעצרים הגדול אותו כינתה המשטרה מבצע ביעור חמץ שביצעה המשטרה יום לאחר חג הפסח נעצרו בכירי עיתון הפלס בגין חשד לסחיטה באיומים ומסע הטרדות בילתי פוסק בין העצורים היו עורך העיתון נתי גרוסמן, מנכ"ל העיתון שמוליק אלישיב, ראש מערך ההטרדות אברהם טריגר, סגנו חיים יברוב, ישראל טרופר ושלמה זלמן גרוס, ועוד עשרות עצורים נוספים בהם מנהלי שירותי תוכן המספקים למערך ההטרדות את הקוים. כמו חברת ימות המשיח וחברות נוספות.

המשטרה דרשה מהחברה פרטים רבים על המטרידים אך היא סירבה להעביר, המשטרה קיבלה אף אישור מבית המשפט לקחת את כל שרתים מהחברה מה שגרם להפסקת שירותי תוכן של קווי ניעס ועוד.
כאמור בדיון בבית המשפט חייב בית המשפט את חברת ימות המשיח להעביר פרטים רבים על המתקשרים והמטרידים למשטרה, החברה העבירה את הפרטים. וכאמור כבר נעצרו וזומנו לחקירה מטרידים נוספים שלא היו בגל המעצרים שלאחר הפסח.
במשטרה מבהירים כי כבר בקרוב תגיש הפרקליטות כתבי אישום חמורים ביותר על עבירות כלכליות של סחיטה באיומים לצד הטרדות נגד המעורבים בפרשה.
היום בשעות הצהרים פרצה המשטרה לביתו של דוד זיסמן אחד החשודים בהטרדות ומי שככל הנראה על פי החשד אף קשור לסחיטה באיומים, כזכור לפני כשבוע נעצר משה ברילמן מירושלים הנקרא בכיר במערך ההטרדות ושוחרר לאחר הפקדת ערבות של אלפי שקלים לצד 15.000 ערבות אישית וצד ג ואיסור יצירת קשר עם המעורבים ל30 יום. 
המשטרה גם זימנה לחקירה ועצרה גורמים שאינם בכירים בארגון ההטרדות אלא שהם מבצעים הטרדות פיראטיות ומטרידים את מנוחתם של המפרסמים וגם עליהם יוגשו כתבי אישום בקרוב ומצעד הנחקרים צפוי לגדול והמשטרה תזמן לחקירה מטרידים נוספים המציקים ויורדים לחייהם של בכירים במשק.
גורמים במשטרה מבהירים כי בימים הקרובים בעקבות קבלת הנתונים מחברת התקשורת יזומנו אישים נוספים המעורבים בפרשיית ההטרדות וסחיטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.